שחקני הפועל באר שבע קיבלו מענק כספי מאלונה ברקת

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

אחרי הניצחון על לוגאנו בליגה האירופית, הבעלים צ'יפרה את הקבוצה בעקבות העלייה לשלב הבתים. אבוקסיס רוצה להקשות על מרכז המגרש של האלופה, בכר יבצע רוטציה (ראשון, 20:15, ספורט1)

(גודל טקסט)
בני יהודה תארח מחר (ראשון, 20:15, ספורט1) באצטדיון המושבה את הפועל באר שבע. בעודם נערכים למפגש מחר מול מחזיקת הגביע, קיבלו שחקני האלופה בשורה משמחת מאלונה ברקת: נשיאת המועדון החליטה לצ'פר את השחקנים וחילקה לכל אחד מהם מענק כספי, בונוס על העלייה לשלב הבתים בליגה האירופית.


כבר במחזור הפתיחה האירופי הוחזר חלק מהצ'ופר. הניצחון על לוגאנו הכניס לקופת הקבוצה 360 אלף יורו, המתווספים לכשלושה מיליון יורו המובטחים לה על הישגיה העונה בזירה האירופית.
 


משחקה הקרוב של האלופה בליגה האירופית יתקיים ב-28 בספטמבר בפלזן, יממה לפני ערב יום כיפור, מה שיחייב חכירת מטוס שיחזיר את הקבוצה לישראל מיד לאחר המשחק בצ'כיה. 


אחרי שני ניצחונות רצופים, בליגה מול אשקלון ובליגה האירופית, יחפשו האדומים ניצחון שלישי ברציפות – הפעם מול בני יהודה במסגרת המחזור הרביעי בליגה. "מהרגע שהמשחק עם לוגאנו הסתיים התחלתי להתכונן לבני יהודה, כי הליגה היא הדבר הכי חשוב עבורנו", אמר המאמן ברק בכר. כדרכו, בכר שוקל לבצע רוטציות בהרכב, בעיקר מתוך כוונה לחלק את העומס בין כמה שיותר שחקנים.



אלונה ברקת. נתנה מענקים וקיבלה מיד בחזרה (דני מרון) 


מיכאל אוחנה, שהודח מהסגל ביום חמישי מסיבות מקצועיות, צפוי לחזור לספסל. אליניב ברדה, שסובל מהתכווצות שרירים, חזר להתאמן באופן חלקי, אבל לא יירשם למשחק. ארגון האוהדים "האולטרא סאות", מארגן הסעה מאורגנת למושבה, והיא תצא מחר בשעה 17:00 מאצטדיון טרנר.


אבוקסיס יציב את מרסלו ואליאל פרץ ב-11

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס, יחסר את הקפטן והבלם המושעה איציק עזוז ואת המגן השמאלי בן תורג'מן שהוענש בהרחקה משני משחקים בשל אמירות ביקורת על השופט בסיום המשחק בסמי עופר מול הפועל חיפה. "במשחק הקודם ההתקפה שיחקה טוב מאוד וההגנה תפסה יום רע במיוחד וצריך לשנות כי נחסר שני שחקנים מורחקים ונערך הכי טוב שאפשר", אמר אבוקסיס.


המאמן מתכנן מספר שינויים בהרכב ובמערך כדי להקשות על ג'ון אוגו במרכז המגרש של האדומים. מסתמן כי קשר הרכש הברזילאי ממכבי תל אביב מרסלו יערוך את הופעת הבכורה שלו כשגם הרכש הנוסף אליאל פרץ ויונתן כהן מתוכננים לשחק ולאזן את העליונות הבאר שבעיית במרכז המגרש.


במקומו של בן תורג'מן ישחק אחד מבין אלי בלילתי או שי קונסטנטין ואילו פז בן ארי אמור לקפוץ חזרה להרכב שלושת הבלמים לאחר שלא שיחק נגד הפועל חיפה. בקבוצה מצפים ל-9,000 אוהדים ביציעים, מרביתם אוהדי באר שבע.



צ'יבוטה, יכניע את האלופה? (ערן לוף)


ההרכבים המשוערים

בני יהודה:  אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, אעיד חבשי, פז בן ארי, דן מורי, שי קונסטנטין (אלי בלילתי), מרסלו (סתיו פיניש), אליאל פרץ, רועי גורדנה, יונתן כהן (אלמוג בוזגלו) ,מאוויס צ'יבוטה. 


באר שבע: גיא חיימוב, דור אלו, שיר צדק, לואי טאהא, מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהראן ראדי, דן איינבינדר (מיכאל אוחנה), מאור מליקסון, טוני וואקמה, תומאש פקהארט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי