עטאא ואזולאי עשויים לשוב להרכב סכנין, שלושה בלמים לעטר

ראובן עטר
ראובן עטר. "זה היה הפתרון הכי פחות גרוע" | עדי אבישי

בני סכנין תנסה להעמיק את המשבר של מ.ס. אשדוד (ראשון, 19:00) כאשר פליקס נעים יוותר על שחקן הגנה. נועלת הטבלה נואשת לנקודות, ברדע צפוי לפתוח

(גודל טקסט)
אחרי שספגה הפסד בכורה העונה, בני סכנין יקוו לחזור אל המסלול מחר (ראשון, 19:00) מול מ.ס. אשדוד. חרף ההפסד, בסכנין שאבו אופטימיות מהמפגש מול מכבי תל אביב בעיקר בזכות היכולת של השחקנים.



פליקס נעים צפוי לתגבר את הקישור ולוותר על בלם, לעומת ההרכב שפתח מול הצהובים. ג'אבר עטאא צפוי לפתוח כמו גם שלומי אזולאי החלוץ. מי שימתין להזדמנות הוא מוחמד כליבאת. בקבוצה סיפרו: "זה משחק שאנחנו חייבים לנצח, אשדוד היא קבוצה ברמה שלנו. מול הקהל שלנו צריך לאסוף את הנקודות".


ממול, נועלת הטבלה תנסה לרשום ניצחון בכורה בעונת 2017/18. ראובן עטר הפגין אופטימיות באימון ביום חמישי כשהצהיר כי קבוצתו לא תפסיד, אך על המאמן ניכר כי קיים חשש בנוגע לעתידו במקרה של הפסד נוסף. באשדוד ניסו לשמור על שקט בגזרת המאמן והשחקנים בימים האחרונים, וקיימת אמונה כי עטר ישרוד גם במקרה של הפסד.



יחזור לנצח? עטר (דני מרון) 


ניר ברדע סיים עונש הרחקה ועטר צפוי לפתוח עם מרכז הגנה מעובה. בן אל אדרי, שערך את הופעת הבכורה בשבוע שעבר, צפוי להמשיך לצדו של ויקטור גנב, שזוכה לאמון מצד הקבוצה. בלסינג אלקה ימשיך בחלק הקדמי כאשר דן ביטון ומאוריסיו יפתחו לצדו. 


הרכבים משוערים: 


בני סכנין
: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, עלאא אבו סלאח, וונדרסון, חאלד חלאיילה, סגס תאמבי, ג'אבר עטאא, פיראס מוגרבי, עידן שמש ושלומי אזולאי.

מ.ס. אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, בן אל אדרי, ויקטור גנב, ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ', יובל יעקבוביץ', תום מונד, גדי קינדה, דן ביטון, מאוריסיו, בלסינג אלקה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי