שרון מימר הבריז להפועל רעננה, מנחם קורצקי מועמד

שרון מימר
שרון מימר | ערן לוף

בעלי הפועל רעננה אשר אלון כבר סגר עם מאמן בית"ר לשעבר, אך זה העדיף את הצעת המלאבסים. שמו של מאמן הפועל ת"א בעונה האחרונה עלה. וגם: דודו אברהם ידע לפני המשחק נגד מכבי חיפה שיפוטר

(גודל טקסט)
האימון שתוכנן להתקיים היום (ראשון) בהפועל רעננה בוטל ושחקני הקבוצה ימתינו להתפתחויות בגזרת המאמן החדש שיגיע במקומו של דודו אברהם, שעבודתו הופסקה אתמול לאחר המשחק בו הפסידה הפועל רעננה 4:2 באצטדיון סמי עופר למכבי חיפה.


המאמן שאמור היה להיכנס לתפקיד הוא שרון מימר שכבר שוחח אתמול לפני חצות עם הבעלים אשר אלון. שרון מימר ואשר אלון היו אמורים להיפגש כבר היום ולנסות להגיע לסיכום על חוזה עד לסיום העונה. מימר אף הציב מספר תנאים לגבי אנשי צוות, אבל מאוחר יותר חזר בו וחתם במכבי פתח תקווה. מי שעלה כמועמד הוא מנחם קורצקי, שירד ליגה בעונה שעברה עם הפועל תל אביב. עד שימונה מאמן קבוע, ישמש דני בונדר כמאמן הזמני. 




למעשה כבר באמצע השבוע החליט בעלי הפועל רעננה כי הקבוצה זקוקה לשינוי בעמדת המאמן וכבר ביום רביעי נפגש עם שרון מימר והציע לו את התפקיד, הצעה אותה לא פסל המאמן שפוטר מבית"ר ירושלים לפני חודש. אשר אלון סיפר על הפגישה עם מימר למאמן דודו אברהם והבהיר לו כי רק יכולת טובה וניצחון על מכבי חיפה יותירו אותו בתפקיד. 



אברהם. ידע על הגעתו הצפויה של מימר באמצע השבוע (ערן לוף)


מקורבי דודו אברהם, בהם העוזר דני בונדר ומאמן השוערים גיא סולומון, היו מהבודדים בקרבת המאמן שידעו על המהלך המתפתח והאמינו כי כמו בסיפורי הכדורגל הרבים הם יצלחו את המשבר ויביאו תוצאה טובה מאצטדיון סמי עופר נגד מכבי חיפה. באימונים האחרונים נשמע דודו אברהם אומר פעמים רבות: "דווקא נגד מכבי חיפה ומול אצטדיון ממלא נצא לדרך חדשה". חלק משחקני הקבוצה הוותיקים חשו כי קורים דברים, אבל לא האמינו כי הבעלים יוביל מהלך כזה לפני ראש השנה ויאפשר לדודו אברהם גלגל הצלה נוסף.



כידוע הפועל רעננה צברה בארבעת המשחקים הראשונים רק נקודת ליגה בודדת, בתיקו המאופס בבית נגד הפועל קריית שמונה של חיים סילבס. המאמן דודו אברהם הבטיח כדורגל התקפי ויצירתי וקיבל את בניית הקבוצה והיה האחראי על שחרורם של שחקנים והחתמתם של השחקנים הישראלים והזרים. נכון למחזור הרביעי זה לא הסתדר והוא הולך הביתה בפעם הראשונה כמאמן בליגת העל. בהפועל רעננה היו משוכנעים שמימר יצטרף כבר היום כמחליפו של אברהם, אך כעת יצטרכו לשקול אופציות אחרות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי