סאן מנחם: "הניצחון הזה נותן לנו הרבה ביטחון, שיחקנו טוב"

שובל גוזלן
שובל גוזלן | מאור אלקסלסי

שביעות רצון בעירוני ראייצ שמונה אחרי הניצחון השני ברציפות. גוזלן סיים כשחקן המסוכן ביותר, טיירה בלט במרכז השדה, עדן שמיר שוב לא שותף

(גודל טקסט)

 לאחר פתיחת עונה מגמגמת, עירוני קריית שמונה כבר רושמת את הניצחון השני של העונה ברציפות והפעם מול מכבי פתח תקווה (1:3). במועדון הצפוני הביעו שביעות רצון מהיכולת, במיוחד לאור העובדה ששוב בצוות המקצועי החליטו ללכת עם הרכב דומה לזה שניצח בשבוע שעבר, כאשר רק אמיר נאסר שנכנס כמחליף בשבוע שעבר והרשים עלה ב-11 של סילבס במקומו של איאד אבו עביד. סילבס, אגב, זנח לעת עתה את מערך שלושת הבלמים. 

גם הרכש ממכבי תל אביב שגיב יחזקאל עלה שוב בהרכב הראשון ובקריית שמונה שמחו מההמשכיות ואמרו: "נראה שסילבס מצא את ההרכב שלו וכל עוד זה עובד כולם מרוצים". בקריית שמונה המשיכו לציין את החלוץ שובל גוזלן שלא רק כבש צמד, אלא היה השחקן המסוכן ביותר על כר הדשא כאשר איים חמש פעמים. אפונסו טיירה היה זה שהרשים במרכז המגרש והיה השחקן שכיסה את המרחק הגדול ביותר.

שחקן נוסף בפאזל הוא המגן סאן מנחם שהתייחס לניצחון ואמר: "שיחקנו טוב ולמעשה אנחנו ממשיכים את השיפור שלנו. הניצחון הזה נותן לנו הרבה ביטחון ונצטרך להמשיך ולהשתפר". לגבי ההתאקלמות שלו בצפון הרחוק אמר המגן: "אני שמח להיות פה. יש לי עוד הרבה מה לשפר ואני רוצה לתת עוד יותר לקבוצה שלי". מנחם גם התייחס להבדלים בין הקהל של קריית שמונה לבין זה של חיפה ואמר: "בשלב הזה של הקריירה שלי זה פחות מעניין אותי. אני כרגע בקריית שמונה ורוצה לתת את הכול עבור הקבוצה שלי".


סילבס. מצא את ההרכב המנצח (מאור אלקסלי)

מי שלא שותף שבוע שני ברציפות הוא הקשר עדן שמיר, בנוסף למגן הסרבי מילוש ראדיבוייביץ' והקשר אופיר קריאף שכרגע לא נמצאים בתכניות המקצועיות. בקריית שמונה התייחסו ואמרו: "כל מי שמכיר את סילבס יודע שמי שטוב אצלו משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי