אבי לוזון: "דחיתי 15 מאמנים, ידעתי שמימר יאמן אותנו"

שרון מימר
שרון מימר | דני מרון

מכבי פתח תקווה הציגה את מימר, והאיש החזק במועדון הצהיר: "מה שיש לי לומר לרפואה, אגיד לו בארבע עיניים". מימר: "לא סגרתי ברעננה, יש כאן סגל טוב"

(גודל טקסט)

אחרי סוף שבוע סוער, מכבי פתח תקווה הודיעה אתמול (ראשון) על מינויו של שרון מימר למאמנה החדש. המאמן, שפוטר מבית"ר ירושלים בתחילת העונה, תפס את מקומו של קובי רפואה – שבחר לעזוב את המלאבסים אחרי ארבעה מחזורים (מתוכם הפסיד בשלושה). היום ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה הציגה את מימר כאשר גם אבי לוזון ועומר גולן שפכו אור על הנעשה אצל המלאבסים. 

אבי לוזון פתח את מסיבת העיתונאים וסיפר: "כולם מכירים את שרון, ומעריכים אותו. אני בטוח שעשינו בחירה נכונה, הוא יביא אותנו למקומות שאנחנו מכוונים. המטרה הראשונה היא לנצח את בני סכנין ביום ראשון, והמטרה הסופית היא לפחות להיות בפלייאוף העליון. הוא יקבל מאיתנו את מה שהוא צריך, גם בנוגע לשינוי של שחקנים בחודש ינואר. אין מגבלות תקציביות. אני גאה להציג את שרון כמאמן של מכבי פתח תקווה. אני לא חושב שזה ראוי לדבר על מה שקרה לשרון בבית"ר ירושלים".

הבחירה במימר: "ברגע שידעתי שקובי התפטר, ידעתי ששרון מימר יאמן אותנו. הציעו לי לפחות 15 מאמנים, דחיתי את כולם על הסף ורציתי את מימר. לא התלבטתי בכלל. יש מאמנים בכדורגל הישראלי שאני עוקב אחרים, מימר היה המאמן שעקבתי אחריו מקרוב. שרון הוא מאמן טקטי, שיודע לעבוד במגרש, שיש לו שקט נפשי. יש טביעת אצבע שלו בכל קבוצה שהוא עבד בה. הציפייה היא להיות בפלייאוף העליון בסיום הליגה הסדירה, אחרי זה נדבר". 


שיחה נוקבת עם לוזון. רפואה (עדי אבישי)


הפרידה של קובי רפואה
: "כל בקשה שלו נענתה. כל שחקן והסכים לבוא, הוא לא קיבל. גם בגזרת הישראלים והזרים. נתנו לקובי את כל מה שהוא רוצה, אני תמיד טוען שצריך למאמן את מה שהוא רוצה כדי לא להתלונן. אני מאלה שתומכים בנתינה למאמן כל בקשה של הצוות המקצועי. אותי מעניין דבר אחד – שהם יביאו תוצאות. אותי לא מעניין כדורגל התקפי, אלא רק התוצאות. כל מה שיש לי להגיד לקובי, אני אגיד לו בארבע עיניים. אנחנו נהיה בפלייאוף העליון – זה בטוח. הציפיות שלי היו להיות עם עשר נקודות אחרי ארבעה מחזורים ולא עם שלוש נקודות. היינו צריכים לנצח את הפועל חיפה, עירוני קריית שמונה ולפחות להשיג תיקו מול בית"ר ירושלים". 

מימר סיפר: "מה שהיה בבית"ר ירושלים היה, אני כעת במכבי פתח תקווה ומתעסק בה. חשוב להבהיר כאן, לא הייתי סגור בהפועל רעננה. אם הייתי סוגר שם, לא הייתי מגיע לכאן כי אני אדם עם מילה. אשר אלון הביע עניין, קבענו להיפגש ובדרך מכבי פתח תקווה נכנסו לתמונה. קיבלתי החלטה לפיה שמכבי פתח תקווה מתאימה לי יותר, אין כאן שום דבר מעבר. אני מכבד את הפועל רעננה ואת אשר אלון. אני רוצה לעשות עם הקבוצה את מה שאנחנו רוצים לעשות. אני לא משווה את המקרה שלי כאן, למה שקרה בבית"ר. אני לא יודע ולא מתעניין מה היה לפני שהגעתי, אני רוצה להביא לקבוצה דברים חדשים. יש כאן שחקנים שרציתי לאמן בקבוצות אחרות שלי, אני שמח להיות כאן ועכשיו אנחנו צריכים להציג את היכולת הטובה שלנו במגרש".

"קודם כל, הניסיון שלי הוכיח שזו טעות להביט על מה שקרה בעבר", הוסיף המאמן והסביר: "יש כאן סגל טוב מאוד. אם נתחבר אז נהיה קבוצה מצוינת. קודם כל, אני מאמן התקפי. אני רוצה שהשחקנים שלי ייהנו על המגרש, ללא הרבה הגבלות. כמובן שאני מאמין שכדורגל התקפי לא מגיע על חשבון הגנה. אני לא רוצה שהקבוצה שלי תהיה מופקרת. כשמתחלף מאמן זה כי משהו לא עבד. אנסה להתוות את הדרך שלי. אני מקווה שזה יתחבר כאן כמה שיותר מהר ונביא נקודות, בעיקר כדי ליצור ביטחון, שקט והנאה". 


מימר, גולן ולוזון במסיבת העיתונאים

הקשר עם קובי רפואה: "לא יצא לי לשוחח עם קובי, אני מכיר את השחקנים וראיתי את המשחקים. יש תהליך שכבר נבנה בתוך הקבוצה. השחקנים הצעירים צריכים להיות טובים ולהוכיח את עצמם. השחקנים הצעירים האלה לא ישחקו בגלל שהם צעירים ולא לא ישחקו בגלל שהם צעירים. אני ניתחתי את המצב של הקבוצה, אני לא אפרט לגבי זה במסיבת עיתונאים". 

הסגל: "יש כאן שחקנים טובים, זה מועדון טוב ונראה שכל מי שרציתי – במכבי פתח תקווה הביאו לפה". 

עומר גולן הסביר: "בנינו סגל חזק ואיכותי, ידענו שייקח לנו זמן להתחבר אחרי השנה שעברה. יש לנו קבוצה חדשה. לנו הייתה את הסבלנות. הדברים לא עבדו בתחילת העונה. קובי רפואה הרגיש שהוא לא יכול להשפיע ולהתפטר, שרון הגיע אלינו ואנחנו נאחל לו בהצלחה".

באסיפה קצרה שערך מימר לשחקניו החדשים לפני האימון הוא אמר : "אני חושב שאנחנו קבוצה טובה ושחקנים טובים. אנחנו צריכים לעשות ונעשה הכל כדי להצליח ביחד. יש פה שחקנים שאני מכיר ויש כאלה שאכיר באימונים, תהיה לכם הזדמנות להוכיח את עצמכם באימונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי