לוק חדש לדני עמוס, נציגות ליגת העל "מקדימות" את מילאן

דני עמוס
דני עמוס | צילום מסך

רק רשת: שוער מכבי נתניה הוריד את הזקן עמו כה היה מזוהה, עכו (16), אשדוד (29) ורעננה (38) דורגו גבוה ברשימת "הקבוצות הצעירות ביבשת". וגם: היורוליג עשויה לגדול ל-18 קבוצות החל מהעונה הבאה

(גודל טקסט)

19:31: היורוליג יגדל ל-18 קבוצות?
ג'ורדי ברתומיאו, נשיא היורוליג, גילה במסיבת עיתונאים על הכוונה להרחיב את הליגה מ-16 ל-18 החל מעונת 2018/19. ברתומיאו הוסיף כי החלטה בעניין צפויה בקרוב. ההערכה היא ששני הכרטיסים הנוספים ילכו לקבוצה מהליגה הצרפתית וכן לפינאליסטית היורוקאפ (כרגע מקבלת רק הזוכה ביורוקאפ כרטיס אוטומטי ליורוליג).

16:00: דני עמוס בלוק חדש ונקי
אולי זו השנה החדשה ואולי פשוט נמאס לו, אבל שוערה של מכבי נתניה, דני עמוס, הוריד את הזקן הארוך שהיה סמלו המסחרי בשנים האחרונות. רק השבוע, בראיון לאתר ספורט1 ו-"מעריב השבוע", הסביר עמוס כיצד נולד הרעיון לגדל את הזקן: "סתם, התחלתי לגדל יום אחד, נדלקתי על זה וזה נהיה מין קטע. היום זה חלק מהמותג שלי". חבריו של השחקן השתוללו כשכולם שלפו את הטלפונים ותיעדו את המראה.

דני עמוס (צילום מסך)
דני עמוס. התחדש לקראת החגים (צילום מסך)

דני עמוס (צילום מסך)
דני עמוס. מה אתם אומרים? (צילום מסך)

דני עמוס (צילום מסך)
דני עמוס. להחזיר את הזקן או להישאר ככה? (צילום מסך) 

13:50: ג'יאונלואיג'י בופון מחכה למנואל נוייר
בתחילת השבוע התבשר עולם הכדורגל על פציעתו של מנואל נוייר, שוערה של באיירן מינכן, ששבר את רגלו וייעדר תקופה ממושכת. הגרמני כזכור רק חזר לא מזמן מפציעה נוספת לשער של הבווארים. מי שהביע סולידריות עם עמיתו למקצוע הוא ג'יאנולואיג'י בופון, שפרסם תמונה משותפת של השניים בחשבון הטוויטר שלו בה רשום: "בהצלחה. אני רוצה לראות אותך במגרשים מה שיותר מהר". ספורטאי ענק פשוט.

13:30: עכו, אשדוד, רעננה ונתניה ברשימה אקסקלוסיבית
מי אמר שרק מכבי תל אביב והפועל באר שבע מייצגות אותנו בליגה האירופית? מדירוג שפורסם באתר FOOTBALL OBSERVATORY עולה כי ארבע קבוצות מליגת העל נמצאות בטופ 100 של "הקבוצות הצעירות" ביבשת. הדירוג נבנה לפי ממוצע הגילאים של הרכבי הקבוצות מתחילת עונת 2017/18. הפועל עכו הגיעה למקום ה-16, מ.ס אשדוד נמצאת במקום ה-29, הפועל רעננה במקום ה-38 ואילו מכבי נתניה הגיעה למקום ה-96. מילאן הגדולה נמצאת במקום ה-55 כשהקבוצה שמדורגת הכי גבוה בדירוג מהליגות הבכירות היא ליל (6). אגב בדירוג אחר שפרסם האתר, של הליגות הצעירות ביותר, ישראל נמצאת במקום ה-18 מתוך 31 ליגות, כשגרמניה וצרפת, ליגות בכירות הרבה יותר, נמצאות לפניה.

 בופון ונוייר (AFPׂ)
 בופון ונוייר. השוער האיטלקי הוכיח שוב שהוא פשוט ספורטאי ענק (AFPׂ)

12:00: יראי אלברס בדרך חזרה למגרשים
בחודש יוני האחרון יראי אלברס, בלמה בן ה-22 של אתלטיק בילבאו התבשר שסרטן האשכים שוב התפשט אצלו. אתמול יצא המועדון הבאסקי בהודעה מרגשת שאומרת כי הטיפול הסתיים בהצלחה והוא יחל בשלב השיקום בשיתוף הקבוצה. אפילו ההפסד 2:1 לאתלטיקו מדריד אמש לא יכול ודאי לקלקל את המצב רוח של אנשי המועדון.

יראי אלברס (טוויטר)
יראי אלברס. בקרוב במגרשים? (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי