גיא לוי: "אנחנו רק בתחילת הדרך, נגיע לאן שנרצה"

גיא לוי
גיא לוי | אודי ציטיאט

מאמן הפועל רעננה ניסה לשמור על אופטימיות לאחר ה-3:0 לאשקלון, שניר שוקר הוסיף: "את הנקודות שהיינו צריכים לקחת מול קבוצות מ'הליגה שלנו' לא לקחנו. אנחנו קבוצה שנשברת מהר"

(גודל טקסט)

 לא כך קיוו בהפועל רעננה שתיראה הופעת הבכורה המחודשת של גיא לוי בליגת העל. הקבוצה מפנינת השרון התפרקה אמש (שבת) ב-3:0 מול הפועל אשקלון בנתניה, ועושה רושם שהבעיות שהיו בתקופות דודו אברהם רחוקות מלהיפתר.

"אנחנו חייבים להיראות יותר טוב", אמר את מה שברור לכולם אחד משחקני הפועל רעננה, זאת למרות העליונות שהפגינה רעננה בחצי הראשון. "היו דברים טובים", אמר גיא לוי אחרי המשחק, "היו לנו שני איבודים קריטיים. המשחק הוכרע על טעויות. אנחנו צריכים לדעת להבקיע בדקות הטובות שלנו", התייחס המאמן החדש להחמצות במחצית הראשונה. לוי התייחס לדקות האחרונות בהן הקבוצה נראתה מפורקת והייתה יכולה לספוג שערים נוספים : "זה היה לא נעים".

לוי בחר ללכת במרכז ההגנה על עידו לוי במקומו של בן והבה, והראשון "גמל" לו בטעות שסידרה לגודנס אג'אי את השער הראשון. "כנראה שזו לא הייתה הבעיה", אמרו בקבוצה בנוגע להחלטה. עם כל התוצאה הרעה והמצב הגרוע של הקבוצה בטבלה (נקודה אחת בלבד בחמישה מחזורים), לוי עצמו שמר על מצב רוח יחסית טוב בסיום המשחק ולא מיעט לחייך, במה שנראה כתוצאה לכך שהוא עדיין שומר על אופטימיות.


גיא לוי. ניסה לשמור על אופטימיות (אודי ציטיאט)

לגבי השאלה אם הקבוצה היא המועמדת העיקרית לירידה אמר בסיום: "אני לא נכנס לזה. אני רוצה קודם כל שהקבוצה תשחק טוב, ואחר כך נראה לאן נגיע. אני אופטימי מטבעי. אנחנו רק בהתחלת הדרך, נגיע לאן שנרצה". למרות התוצאה והיכולת הרעה, המאמן אמר לשחקנים להרים את הראש ועודד אותם. גם הבעלים אשר אלון בסיום לא נראה כאחד ששקוע בדכאון והחיוך המפורסם שלו נראה בסיום גם בסביבת חדרי ההלבשה.

כנראה שהאופטימיות של השניים חלחלה גם לשחקנים, שאחד מהם אמר: "לוי איתנו רק כמה ימים, בטוח יהיה בסדר". מעניין אם האופטימיות תישמר גם אחרי שלושת המשחקים הקרובים, הכוללים מפגש כפול עם בני יהודה (ברביעי בגביע הטוטו ובראשון הבא בליגה) ומשחק בית מול הפועל באר שבע.

הקשר שניר שוקר, שנכנס כמחליף, אמר אחרי המשחק: "התחושות לא טובות. התפרקנו, מה שלא היה צריך לקרות כי מחצית ראשונה נראינו ממש טוב והיינו צריכים לגמור את המשחק בחצי הראשון. במחצית השנייה קיבלנו שער מהיר שהכריע את המשחק. השנה אנחנו קבוצה שנשברת מהר לצערנו".


אורמוש ושחקני אשקלון חוגגים על רעננה (אודי ציטיאט)

המערך החדש של ארבעה בקו ההגנה במקום חמישה: "יותר נוח לנו? כל משחק לגופו. יש משחקים שיותר מתאים לעלות עם חמישה בהגנה, ויש כאלו שצריך לעלות עם ארבעה. יחד עם זאת, זה לא התפקיד שלי ויש מאמן שקובע".

המשחקים הקרובים: "אין לנו פריבילגיה להסתכל ולהגיד: 'פה ניקח נקודות ופה לא'. את הנקודות שהיינו צריכים לקחת מול קבוצות מ'הליגה שלנו' לא לקחנו, לכן לא נוכל לוותר על משחקים מראש".

חילופי המאמנים: "זה לא קסם שקורה שינו ברגע, אני מאמין בגיא (לוי – נ"צ). אני סומך עליו שיחזיר אותנו למסלול כמו שצריך ואני מאמין שזה יקרה בקרוב".

בנושא אחר, השוער הסלובקי תומאש קושיצקי לא היה בסגל בשל זיהום בידו, שגרם לה להתנפח. הוא צפוי לחזור לאימונים בימים הקרובים.


אבוחצירה המצוברח בסיום. "אנחנו קבוצה שנשברת מהר" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי