מימר לשחקנים: לא רוצה לראות פה פרצופים ממורמרים

שרון מימר
שרון מימר | עדי אבישי

הקלה במכבי פ"ת אחרי ה-0:1 על סכנין: "אם לא היינו מנצחים הפלייאוף היה בורח". אכזבה מהזרים: "חוץ מפירס וניניס אף אחד לא ימשיך". פסר יחזור לאימונים, אבידור: "גם את אמא שלי ארצה לנצח". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הקלה גדולה במכבי פתח תקווה לאחר הניצחון אמש (ראשון) 0:1 על בני סכנין, במשחק הבכורה של שרון מימר על הקווים כמחליפו של קובי רפואה, שקטע רצף של שלושה הפסדים רצופים.

"לא הצגנו יכולת גדולה, שאף אחד לא יטעה. אנחנו עוד לא מחוברים כקבוצה, אבל לאור כל תוצאות המחזור, אם לא היינו מנצחים היינו מתרחקים מהקבוצות שמכוונות לפלייאוף העליון", אמרו בקבוצה.

שרון מימר, רושם עד כה 100% הצלחה במשחקי הבכורה שלו, כאשר כמו בהפועל כפר סבא ובבית"ר ירושלים, גם במלאבס הוא רשם התחלה ברגל ימין. "קובי לא היה הבעיה בקבוצה, אבל היה צריך לזעזע והוא היה האופציה. לא בגללו הגענו למצב שלנו, אבל במבחן התוצאה נתנו לו תקציב לבנות סגל והסגל לא התחבר. את אבי לוזון עניינו תוצאות", אמרו שחקנים במועדון. על פי ההסכם בין מימר לראשי המועדון, אם המאמן יעפיל לפלייאוף העליון, חוזהו יוארך.

בסיום המשחק, אבי לוזון עבר בחדר ההלבשה והחמיא לשחקנים. "היה כיף לראות את אבי שמח בסיום המשחק, כי אנחנו יודעים כמה הוא לוקח ללב. לאבי יש נשמה גדולה וכיף ששימחנו אותו", סיפרו השחקנים.

שרון מימר. לא רוצה לראות פרצופים ממורמרים (עדי אבישי)
שרון מימר. לא רוצה לראות פרצופים ממורמרים (עדי אבישי)

במועדון החמיאו לצחי גיגי על סדרת ההצלות בסיום המשחק ששמרו על שלוש הנקודות כאשר גם מנור סולומון הוכיח במחצית השנייה שהציוות עם סוטיריס ניניס עוד יגרום להרבה צרות לקבוצות היריבות. בקבוצה ניסו להסביר את ההחלטה התמוהה שלא לפתוח עם היווני, שהראה בדקות ששיחק שמדובר באחד הזרים האיכותיים שהגיעו לישראל בשנים האחרונות: "שרון עשה בשכל, כי ראינו שדווקא כשניניס נכנס כמחליף, הוא העיר את המשחק. הוא גם רק הגיע וצריך לתת לו את הזמן לעלות מהספסל ולהיכנס לכושר בהדרגה". בקבוצה סיפרו שהיווני לא הביע כעס על העובדה שלא פתח בהרכב.

ומאלה ששיחקו לאלה שלא. שלומי ארבייטמן לא שותף אמש אפילו לדקה. שרון מימר כזכור, לחץ להחתימו בבית"ר ירושלים לפני שעזב וגם כעת היה נראה שיאמין בו יותר, אך כרגע ארבייטמן לא זוכה לקרדיט, כמו גם גרגורי טאדה שכבש בשבוע שעבר ולידור כהן שנראו מאוכזבים בסיום. באסיפה שערך שרון מימר לחניכיו בשבוע שעבר, התייחס המאמן במיוחד לנושא חלוקת הדקות: "אני אומר לכם כבר עכשיו. אצלי לא יהיו פרצופים ואני לא רוצה לראות פה ממורמרים".

סוטיריס ניניס. הוא דווקא מרשים (עדי אבישי)
סוטיריס ניניס. הוא דווקא מרשים (עדי אבישי)

נושא נוסף שהדאיג את המועדון היה העובדה כי לא פחות משלושה זרים ישבו אמש על הספסל בפתיחת המשחק: גם ניניס, גם מרסיאל וגם טאדה. "אין ספק שיש לנו בעיה עם הזרים. יכול להיות שמיהרנו קצת. נראה שחוץ מרומאריו פירס, ואולי ניניס, אף אחד לא ימשיך פה מעבר לשנה הזאת ואולי אף ייחתך בינואר".

בשורה טובה למכבי פ"ת היא העובדה שהקפטן נאור פסר, שנעדר בחודש וחצי האחרונים עקב ניתוח ברצועה הצידית, צפוי לחזור כבר בימים הקרובים ואולי אפילו היום לאימונים עם כדור ובהדרגה לאימונים מלאים, כאשר המטרה של השחקן היא לחזור כבר במשחק גביע הטוטו בעוד כשבועיים נגד הפועל באר שבע.

יובל אבידור. גם את אמא שלו הוא רוצה לנצח (עדי אבישי)
יובל אבידור. גם את אמא שלו הוא רוצה לנצח (עדי אבישי)

כובש שער הניצחון, יובל אבידור, סיכם: "הניצחון הזה ייתן דחיפה של אנרגיה. מה שניסינו לעשות השבוע זה לספוג כמה שיותר מהדברים ששרון מאמין בהם. לשמחתי ולשמחת כולם, אחרי ניצחון יותר נעים וקל לבוא ולתקן ולהשתפר. תמיד שיש שינוי של מאמנים האנרגיות משתנות, יש שחקנים שנפתחים יותר ומרגישים יותר טוב. בסה"כ קובי בשנה שעברה וגם בתקופה שהוא היה פה השנה הוכיח את עצמו ורצה את הצלחת המועדון ואני מקווה שנמשיך בדרך הזאת. אחרי שלושה הפסדים בכל מקום יש משקולות והרגשה לא נעימה, במיוחד אחרי מה שמכבי פ"ת עשתה בעונה שעברה והציפיות ממנה".

על סכנין: "אנשים כל הזמן מדברים איתי על זה אבל אין לי שום טענות לסכנין או משהו רע איתם. היה לי מאוד טוב שם ונהניתי בשנה וחצי שהייתי שם. הצלחתי שם ובזכותם הגעתי למקום שאני נמצא בו היום. אני תמיד רוצה לכבוש ולא מסתכל על צבע החולצה. גם אם אני אשחק מול אמא שלי ארצה לנצח. מבחינתי הניצחון הוא מעל הכל".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי