גורם בבני סכנין: "יש לנו בעיה קשה בחלק הקדמי"

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | עדי אבישי

במועדון מביעים אכזבה קשה מיכולת הקבוצה במחזורים האחרונים ובעיקר מהעובדה שלא נכבש שער שלושה משחקים ברציפות. שמש נבדק, אך יתייעץ עם מומחה נוסף

(גודל טקסט)

 אכזבה קשה בבני סכנין לאחר הפסד 1:0 למכבי פתח תקווה. לאחר שני ניצחונות בתחילת העונה, סכנין רושמת שלושה משחקים ללא ניצחון ומשחק שלישי ברציפות ללא כיבוש שער.

"דווקא מול פתח תקווה שיחקנו טוב יותר מאשר בניצחונות מול עכו ורעננה", אמר המאמן פליקס נעים, אבל גם הוא מבין כי יש לקבוצה בעיה בחלק ההתקפי, כשמי שמאכזב במיוחד את אנשי המועדון הוא שחקן הרכש שלומי אזולאי. "יש לנו בעיה קשה בחלק הקדמי והצוות המקצועי יצטרך לתת את הדעת על כך. אולי השיטה בה בחרו המאמנים לא מתאימה לשחקנים שנמצאים כאן", אמר גורם בקבוצה.

אי הצלחה בשבועות האחרונים מתחילה לתת את הדעת גם בקהל וחלק ממנו המשיך בשריקות בוז עוד מהמשחק בשבוע שעבר מול אשדוד ואף בקריאות נגד המאמן והשחקנים.


שמש. ייעדר מול בית"ר, השאלה אם גם מעבר לכך (עדי אבישי)

אם לא די בצרות המקצועיות, אז גם מכת הפציעות אינה עוזבת את הקבוצה. לרשימה שכוללת את סארי פלאח, עלאא אבו סלאח ומוחמד כליבאת הצטרף אתמול גם עידן שמש. האחרון הרגיש כאבים במפשעה בדקה ה-60 והיום יעבור השחקן בדיקה מקיפה כדי לבדוק אם הוא סובל ממתיחה שתיאלץ אותו להחמיץ את עשרת הימים הבאם או שמא מדובר בקרע שיגרום לתקופת החלמה ארוכה יותר. בכל מקרה השחקן ייעדר מהמפגש מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא: "הפסד נוסף מול בית"ר יעלה את הלחץ בצורה משמעותית", הודו בסכנין. מאוחר יותר, עידן שמש עבר בדיקת אולטרסאונד, בה לא נמצא שום דבר חריג וככל הנראה מדובר במתיחה. החלוץ ייעדר כשבוע ויתייעץ עם רופא נוסף לגבי הכאבים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי