גיא חיימוב נעדר מאימון ב"ש וכשירותו תתברר ביום רביעי

חיימוב רואה את גבו של גורש. עניין זמני?
חיימוב רואה את גבו של גורש. עניין זמני? | צילום: אודי ציטיאט

האלופה תמריא לפלזן לקראת המשחק השני בשלב הבתים של הליגה האירופית ביום חמישי, והשוער בספק להתמודדות בשל כאבי גב. שהר צפוי לחכות על הספסל, ברדה יטוס אף הוא לצ'כיה למרות שאינו כשיר

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תמריא מחר (שלישי) לצ'כיה וביום חמישי תקיים את משחקה השני בשלב הבתים בליגה האירופית מול ויקטוריה פלזן.

האימון המסכם יתקיים ביום רביעי, ואז ניתן יהיה לקבוע אם השוער גיא חיימוב יהיה כשיר להתמודדות. חיימוב נעדר היום מהאימון בגלל כאבי גב, בעקבות ההתנגשות עם חלוץ הפועל חיפה, עדן בסט, במוצאי שבת. פלזן הובסה על ידי סטיאווה בוקרשט 3:0 במחזור הפתיחה של שלב הבתים, ובמסגרת איסוף המידע אודותיה אמורה ב"ש להסתייע בתובנות של חלוצה הצ'כי, תומאש פקהארט.

מלך השערים הזמני של האלופה נמצא בפורמה, וצפוי להוביל את חוד ההתקפה במשחק הקרוב. בן שהר, שחידש בשבת את פעילותו לאחר היעדרות ממושכת, יחכה להזדמנות שלו על הספסל. כזכור, שהר שבר את עצם הבריח במשחק החוץ עם לודוגורץ לפני כעשרה שבועות, וחזרתו למגרשים בתוך פרק זמן קצר יחסית היא סוג של נס רפואי.

בן שהר.מצפים לשובו
בן שהר. מצפים לשובו (ערן לוף)

גם אליניב ברדה צפוי להדק מחר חגורות. הקפטן התבשר כי ימריא עם חבריו למרות שאינו כשיר ולא יוכל לשחק נגד האלופה הצ'כית. תוצאות בדיקת הדמיה שעבר ברדה העלו חשד שהוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי. חזרתו למגרשים מתוזמנת ל-14 באוקטובר, שבו תתארח קבוצתו אצל הפועל רעננה. זהו גם מועד החזרה לסגל שמסומן בכרטיס העבודה של מיגל ויטור ובן ביטון, המחלימים מפציעותיהם, ושל גיא מלמד שמתאושש מניתוח בקע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי