מכבי נתניה נקנסה רק ב-7,500 ש"ח, ערן לוי ישוב לסגל

ערן לוי
ערן לוי | צילום: אריאל שלום

בהתאחדות לכדורגל התרשמו מהפעילויות של הקבוצה נגד המתפרעים, שמנוייהם נשללו, והסתפקו בקנס כספי. עונש הרדיוס על התנאי לא הופעל, גם צעירי יעמוד לרשותו של דראפיץ'

(גודל טקסט)

במכבי נתניה קיבלו הבוקר (חמישי) בסיפוק רב את ההחלטה של דיינית בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, וופא זועבי, שלא להפעיל את עונש התנאי של משחק רדיוס בפועל עקב השלכת רימון העשן בפתיחת המשחק מול מ.ס אשדוד.

במועדון, בראשות הבעלים אייל סגל, החליטו לפעול נגד אותם מתפרעים ואמש בדיון, המנכ"ל ניב גולדשטיין סיפר כי הוחלט לשלול משני אוהדים את מנויי הקבוצה עד תום העונה. בנוסף הפעילו לחץ על מפקד משטרת נתניה להביא למעצר ולדיון את שני העצורים. בתום ההליכים נגדם (השניים שוחררו בתנאים מגבילים על ידי בית משפט השלום בפ"ת והורחקו מהמגרשים), תוגש נגדם גם תביעה אזרחית.

הדיינית התרשמה מפעולותיה של הקבוצה והחליטה לגזור על הקבוצה קנס בגובה של 7,500 שקלים והארכת עונש התנאי בשנה מהיום. בנתניה ימשיכו היום בהכנות לקראת משחק הליגה ביום שני מול מכבי פתח תקווה, כאשר בן צעירי וערן לוי צפויים לחזור לסגל. בעוד צעירי צפוי להמשיך לשבת על הספסל לנוכח יכולתו הטובה של קובי מור, לוי עשוי לחזור להרכב, כאשר בצוות המקצועי קיימת עדיין התלבטות אם לסכנו, או להתחיל איתו על הספסל ולשלבו במידת הצורך.

יחזרו לסגל. צעירי וערן לוי (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי