בן בסט לא יהיה בסגל הפועל חיפה, ק"ש חוזרת הביתה

עדן בן בסט
עדן בן בסט | אודי ציטיאט

החלוץ עשוי לקבל מנוחה מול הקבוצה של סילבס (ראשון, 20:00), פלקושצ'נקו עשוי להחליפו. המועדון הצפוני ישחק לראשונה העונה באצטדיון הביתי, סאן מנחם לא יהיה בסגל בשל פציעה

(גודל טקסט)

לאחר שלושה ניצחונות בשלושה משחקים ראשונים ושתי תוצאות תיקו ברציפות, בהפועל חיפה רוצים להמשיך עם רצף ההצלחות במשחק החוץ מול עירוני קריית שמונה (ראשון, 20:00). בקבוצה מודעים כי העובדה שלראשונה קריית שמונה תשחק במגרש הביתי שלה יביא לה קהל גדול וגם האדומים מהכרמל יביאו לא מעט אוהדים משלהם.

בקבוצה מעריכים כי לפחות אלף צופים ייעשו את הדרך הארוכה לצפון. גם מבחינה מקצועית רוצים במועדון לצאת לפגרת הנבחרת ללא הפסד. באימון האחרון שוחח המאמן ניר קלינגר עם שחקניו והזהיר מהחלק ההתקפי של קריית שמונה שכולל את נייג'ל האסלבנק, שגיב יחזקאל ושובל גוזלן. בהפועל חיפה מודעים למהירות הגבוהה בהתקפה של היריבה ומתכוננים בהתאם. בדומה לשבועות האחרונים ניר קלינגר אינו מתכוון לבצע שינויים רבים לקראת המשחק והשינוי המהותי צפוי להיות מחליפו של עדן בן בסט.

כזכור, החלוץ נפצע בדקות הסיום במשחק האחרון מול הפועל באר שבע טרם חזר לכשירות מלאה. בן בסט סובל מכאבים בכתפו ובאימון המסכם הוחלט לא לשתפו כדי לא לסכנו. מי שצפוי להחליפו הוא מקסים פלקושצ'נקו שיפתח בקישור והמולדבי ראדו גינסארי יפתח בחוליית התקפה. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "רוצים לצאת לפגרה באווירה חיובית. יש לנו קבוצה טובה שיכולה לעשות תוצאה טובה בכל מגרש".

סאן מנחם. בספק גדול למשחק (מאור אלקסלסי)
סאן מנחם. בספק גדול למשחק (מאור אלקסלסי)

בקריית שמונה מתרגשים מהחזרה הביתה
התרגשות גדולה בקרב אנשי עירוני קרית שמונה שתשחק לראשונה העונה במגרשה הביתי. כזכור, המגרש אושר רק השבוע, לאחר שעבר את השיפוצים על פי ההוראות של מנהלת הליגה. בקרית שמונה הודו השבוע כי השינויים אכן גרמו לשיפור בחוויה של הקהל, ולכן במועדון מצפים כי קהל רב יגיע מחר למשחק מול הפועל חיפה. גם העובדה כי הקבוצה נמצאת בכושר מצוין גורמת לאופטימיות במועדון בנוגע להגעת הקהל לאצטדיון: "עשינו את שלנו וכעת מקווים שהקהל יידע לעשות את העבודה. כל ההשקעה של המועדון ושל העירייה נעשה עבורם".

מבחינה מקצועית נראה כי הקבוצה לא תעבור שינויים בהרכב, חיים סילבס מצא כרגע את ההרכב עמו הוא מתכוון לרוץ ואף מצליח להביא את התוצאות הרצויות. המגן סאן מנחם, שנפצע במשחק האחרון, לא יהיה בסגל. אמיר נאסר יפתח כמגן ימני ואיאד אבו עביד כמגן שמאלי. הזר הסרבי מילוש רדיבוייביץ' ייכלל לראשונה בסגל בגלל בעיית המגינים. כפי שנכתב בספורט1 לפני שבועיים בצוות המקצועי שיבחו את המגן הסרבי על כך שלמרות שכבר היה מחוץ לתוכניות המשיך להשקיע באימונים וכעת צפוי לקבל הזדמנות נוספת. הקשר אופיר קריאף שוב לא יהיה בסגל.

המאמן שוחח עם השחקנים והזהיר אותם ממשחק האגפים של הפועל חיפה, מה שמעלה את חשיבות המגנים של קריית שמונה. "הפועל חיפה קבוצה טובה אבל אם אנחנו רוצים להיות בצמרת אז בבית שלנו אנחנו צריכים לנצח כל קבוצה" אמר שחקן בקריית שמונה.

הרכבים משוערים
עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נאסר, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, איאד אבו עביד, אפונסו טיירה, דידיה ברוסו, עידו דוידוב, נייג'ל האסלבנק, שובל גוזלן ושגיב יחזקאל.

הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תאמאש, שמואל שיימן, ראסמוס סטוידטט, מקסים פלקושצ'נקו (מאמון קשוע), רוסלן ברסקי, חנן ממן, ראדו גינסארי, אלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי