שמעון אבוחצירה: מבחינתנו הליגה מתחילה מול בני יהודה

ברנקו ורגוץ' מול שמעון אבוחצירה
ברנקו ורגוץ' מול שמעון אבוחצירה | דני מרון

גיא לוי עבד עם חניכיו על הסיומת מול השער לקראת ההתמודדות מול הכתומים מחר (ראשון, 20:00). חלוץ הפועל רעננה אמר: "כל תוצאה שהיא לא הפסד היא מצוינת בשבילנו"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה מקווה לצאת לדרך חדשה כשתפגוש את בני יהודה באצטדיון "המושבה" מחר (ראשון, 19:00). הקבוצה מהשרון תתמודד מול אותה קבוצה לה הפסידה 2:0 בגביע הטוטו ביום רביעי האחרון והודחה מהמפעל. הקבוצה תערוך את האימון המסכם מחר בבוקר עקב צום יום כיפור, כשהשחקנים קיבלו הוראות כיצד לעבוד בבית היום בערב.

באימון ביום שישי גיא לוי עבד עם שחקנים על הסיומת מול השער, זאת במטרה לפתור את בעיית כיבוש השערים במחזורים האחרונים. גם בהפסד להפועל אשקלון וגם מול החבורה של יוסי אבוקסיס, רעננה הגיעה למצבים ונראתה לא רע לפרקים, אך לא הצליחה לתרגם זאת לשערים. לוי מבחינתו העביר לשחקנים את המסר: "חייבים לנצח".

אחד מאלה שיהיו אמונים על כיבוש השערים הוא החלוץ שמעון אבוחצירה שאמר לקראת המשחק: "כל תוצאה שהיא לא הפסד היא מצוינת בשבילנו, כדי לעצור את הסחף ואת התקופה הלא טובה. בעזרת השם יהיה לנו את המזל הזה לעשות תוצאה טובה, לתת בראש ולצאת לדרך חדשה".

היכולת: "בכל המשחקים נראינו טוב, נגד בני יהודה נראינו פנטסטי בחצי השני. ברגע שאתה מפסיד אתה יותר חשוף מבחינה מנטלית לבעיות של חוסר ביטחון. מה שהיה לפני מת. מבחינתנו מחר מתחילה הליגה".


גיא לוי. רוצה ניצחון בכורה (הפועל רעננה, האתר הרשמי)

השינוי עם גיא לוי: "מרגישים שינוי, אין ספק. הוא מקרין עלינו המון שקט ורוגע. אנחנו מקבלים את הכלים מהמועדון- בעלים פנטסטיים, שחקנים טובים וגם מאמן. מקווה שנוכל להחזיר להם. תמיד שינוי של מאמן זה חיובי, לצערנו לא ראו את זה מבחינת תוצאות. אני מאמין שבהמשך הדרך התוצאות יהיו לטובתנו".

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, מוחמד עלי קמארה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבייב, פלוריאן פורצה, מוחמד שכר, שמעון אבוחצירה, ג'ורדן פושה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי