עומר אצילי: אני עוד אחזיר למכבי הרבה נקודות העונה

אצילי
אצילי | דני מרון

הקשר החמיץ פנדל בתוספת הזמן: "אני בטוח שלא ארדם הלילה. לא ידעתי מה הדקה כי אין לוח תוצאות". יובל נעים בטירוף: "איינגובה יותר חשוב לנו מבופון ליובנטוס. טל איילה אולי השחקן הכי טוב בארץ". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בתום דרמה ענקית שכללה קאמבק והחמצת פנדל של עומר אצילי בדקה ה-90, הפועל אשקלון ומכבי תל אביב נפרדו הערב (ראשון) ב-2:2. ג'ורדי קרויף המורחק צפה במשחק מהיציע וסטיב מקלארן ניתב את הצהובים על הקווים. יובל נעים היה עצבני בעקבות שריקת הפנדל בתוספת הזמן, אך נרגע כאמור לאחר שדלה איינוגבה הדף את הבעיטה

עומר אצילי, שבישל כבש והחמיץ את הפנדל הדרמטי, סיכם באכזבה: "הורדנו רגל מהגז אחרי ה-0:2, הם חזרו אחרי הגול והביטחון שלהם עלה. היינו צריכים לסיים את זה מוקדם. הייתה לי הזדמנות ולא ניצלתי אותה, אבל אני עוד אחזיר הרבה נקודות למכבי העונה. הפנדל זה רגע מבאס. לא ידעתי מה הדקה כי אין באשקלון לוח תוצאות, אני בטוח שלא ארדם בלילה. צריך להמשיך הלאה. האמת שפתחנו טוב והבקענו מהר, אבל פישלנו".

היריבות מול הפועל באר שבע: "אנחנו לא מסתכלים עליהם, אלא רק על עצמנו. אנחנו צריכים לקחת כמה שיותר נקודות".

יובל נעים היה מרוצה לאחר המשחק: "תיקו שכולו ניצחון בשבילנו. הם הקבוצה הכי טובה בארץ, אחרי מה שקרה לבאר שבע ולשיר צדק, אני מאחל לו שהתוצאה תצא שלילית. אומרים שאני מאמן הגנתי, אבל ראיתם קבוצה שלוחצת. ראיתם את אחד השחקנים הכי טובים בארץ – טל איילה. מגיעה מילה טובה לכל השחקנים. גם ב-1:2 למכבי, אמרתי לשחקנים שאפשר לעשות את זה. אמרתי להם בואו נראה קבוצה, לא נשחק הגנתי. מכבי קבוצה יותר טובה מאשקלון, אבל בדברים שיכולנו ניצחנו. זה אחד המשחקים המדהימים שהשתתפתי בהם, ואני שמח שהקהל נהנה. ב-0:2 לא ידעתי שנשווה, אבל עשינו קולות של ניסיונות. עשינו חילופים התקפיים. יש מאמנים שאומרים בואו לא נקבל חמש ונסתפק ב-0:2, אני רוצה לנצח ולכן הצלחנו להשיג את התוצאה".

יובל נעים.
יובל נעים. "מאחל לצדק תוצאה שלילת בבדיקה" (דני מרון)

דלה איינוגבה: כשהבאנו אותו אמרו שהוא לא רואה בלילה ולא שומע ביום, אבל אני האמנתי בו, הוא שוער ליגה מצוין. בשבילנו הוא יותר חשוב מבופון ביובנטוס. מבחינתי הוא השוער הכי טוב בליגה. אנחנו צריכים להישאר צנועים, לא נעשה קולות של קבוצה גדולה. ה-DNA של הקבוצה הוא של קבוצה קטנה, אבל אנחנו נצטרך להיות ביחד ולעזור אחד לשני. כשכולם היו בנופש נשארתי בארץ. לקחתי שחקנים שלא האמינו בהם כמו אלעד גבאי, עוד ראלי שרון גורמזנו מליגת החופים, ונתתי להם את הבמה להראות את היכולות שלהם".

דווקא עוזר המאמן של מכבי תל אביב, דני פויאטוס, התראיין לאחר המשחק ואמר: "היינו תחת שליטה אבל אשקלון חוותה יום טוב. אלו דברים שקורים בכדורגל. איבדנו את החזקת הכדור, היו לנו שחקנים שהיו יכולים לתקן את זה אבל לא עשו זאת. קרויף מכיר את הליגה והוא ידע להזהיר את השחקנים לקראת אשקלון. תמיד אנו רוצים לנצח, אבל זה הכדורגל. יש לנו חוקים ואנו יודעים מי השחקן הכי טוב לבעוט את הפנדל. אני לא אוהב לדבר על באר שבע, אנו חושבים רק על מכבי. נצטרך לעבוד קשה כדי לא לשמוט נקודות בעתיד".

דלה איינוגבה. החזיר לנעים על האמון (דני מרון)
דלה איינוגבה. הבופון של אשקלון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי