חוגי סובל ממתיחה, שוקרני: הפסד אכזרי, המצב לא נעים

שחקני הפועל רעננה
שחקני הפועל רעננה | עדי אבישי

שחקן הפועל רעננה נפגע בשריר האחורי במהלך ה-1:0 לבני יהודה, הקשר: "מפנימים שהולכת להיות עונה קשה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

הפועל רעננה עברה אמש (ראשון) את אותו תסריט מוכר ומרגיז מהמשחקים האחרונים. הקבוצה הייתה טובה, לפרקים עדיפה מהיריבה, אך לבסוף ירדה מנוצחת. הפעם זה היה כואב במיוחד כשהקבוצה של גיא לוי ספגה שער בתוספת הזמן מרגליו של נריוס ואלסקיס בדקה ה-91 בדרך להפסד כואב (1:0).

קשר הקבוצה, רועי שוקרני, סיכם עוד ערב עגום: "מדובר בהפסד אכזרי. זה הכדורגל – כשאתה לא כובש אז אתה סופג. אנחנו מפנימים שזו הולכת להיות עונה קשה. אנחנו בתחתית. לא ציפינו לפתוח ככה. יחד עם זאת יש פה חבורה של שחקנים עם אופי מאוד חזק ונצטרך להילחם בשביל להשאיר את הקבוצה הזו בליגה".

המשחק הבא מול הפועל באר שבע: "זה משחק מאוד קשה, אבל מצד שני לא יהיו לנו חיים קלים מול שום קבוצה. נבוא, נעשה את המקסימום ונראה מה יהיה".


השינוי עם גיא לוי וחוסר המחץ בהתקפה
: "הוא הגיע, יש לו את הדרך שלו. אנחנו קשובים לו. ואני בטוח שזה יביא תוצאות בסוף. לגבי היעדר הכיבושים, אין פה עניין של חוסר מזל. אלא עניין של חוסר ביטחון שמגיע כשאתה לא מנצח שישה משחקים. אבל כמו כל דבר בחיים זה זמני, וברגע שנביא ניצחון בכוח יחזור הביטחון ואני מאמין שיילך לנו יותר בקלות. מי שחושב שרעננה היא יורדת בטוחה שלא יהיה כזה בטוח. הזמן יעשה את שלו. המצב לא נעים, אבל יש פה קבוצה של גברים ואני בטוח שנתעשת".

שחקני הפועל רעננה מאוכזבים.
שחקני הפועל רעננה מאוכזבים. "הולכת להיות עונה קשה" (עדי אבישי)

דור חוגי, שפתח והוחלף במחצית על ידי מוחמד שכר, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ובהמשך השבוע יתבהר מצבו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי