יובל נעים: אם נמשיך בדרך הזו לא נהיה בקרבות תחתית

יובל נעים
יובל נעים | ערן לוף

מאמנה של הפועל אשקלון במצב רוח טוב לאחר ה-2:2 עם מכבי ת"א, והתראיין ב-103FM: "צירפנו שחקנים טובים, טל איילה בדרך להיות תגלית העונה", תדמית המוטיבטור: "אתן לפרשנים לדבר עליי, זה לא משנה לי"

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון ביצעה אמש (ראשון) קאמבק ענק ב-2:2 מול מכבי תל אביב, ואף ניצלה מהפסד כשדלה איינוגבה עצר פנדל של עומר אצילי בדקה ה-90. יובל נעים היה מאוד מרוצה לאחר המשחק מהתוצאה ובעיקר מהיכולת של חניכיו, היום (שני) המאמן עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM ודיבר על פתיחת העונה הנהדרת של קבוצתו.

החזרה מפיגור 2:0 מול מכבי ת"א: "אנחנו צריכים להסתכל על איך שאנחנו נראים מפתיחת השנה. ברור שמכבי ת"א קבוצה יותר טובה ויכולנו להפסיד, אבל גם אם היינו מפסידים היינו לוקחים מהמשחק נקודות חיוביות. אני חושב שהמגרש היה מלא והרבה זמן הוא לא התמלא ככה, ואם נצליח לעשות זאת גם במשחקים פחות אטרקטיביים אז עשינו את שלנו".


העובדה שהפועל אשקלון לא מצטיירת העונה כבשר תותחים: "אם נמשיך בצורה כזו, ואף אחד לא מבטיח שזה יקרה, אז ברור שלא נהיה בקרבות התחתית, אלא נגמור עם הסיפור הזה. התפקיד שלי הוא תמיד לדאוג. אני הראשון שרוצה להיות במרכז הטבלה או בחלק העליון, אבל אני חושב כבר על המשחק עוד שבועיים מול אשדוד".

השינוי מהעונה שעברה: "צירפנו שחקנים טובים, כאלה שמוכיחים את עצמם כמו אלעד גבאי שנותן עונה פנטסטית ומזכיר את ימיו היפים, גם עוז ראלי וטל איילה בכלל עשה קפיצת מדרגה גדולה, ואם ימשיך ככה ייבחר לתגלית העונה. אנחנו משחקים כל הזמן באותה שיטה, אבל כל מאמן תלוי בחומר השחקנים שעומד לרשותו ואני חושב שהשנה יש לנו שחקנים יותר טובים, כאלה עם עבר בליגת העל בניגוד לעונה שעברה שהיו לנו שחקנים שעלו איתנו מליגה א'. אני לא רוצה לסכם אחרי חמישה-שישה משחקים, אבל נכון לעכשיו זה נראה טוב מאוד".


יובל נעים. "טל איילה בדרך להיות תגלית העונה" (ערן לוף)

תדמית המוטיבטור: "זה לא עושה לי שום דבר, הפסקתי לדבר על עצמי. אני אתן לפרשנים לדבר עליי. מה אתם רוצים שאגיד? אפשר להיות 15 שנה מוטיבטור? יש מאמנים שבמשחק הראשון לא מצליחים להלהיט את השחקנים. אני כבר עייף מההסברים האלה".

אם הוא מופתע מהמיקום ומהיכולת: "קשה מאוד לצפות דברים כאלה, אבל אלו הדברים שרציתי וחיפשתי לראות. אנחנו קבוצה מאוד התקפית ואני חושב שגם החילופים שאנחנו עושים הם התקפיים, אתמול ב-2:0 הוצאנו קשר והכנסנו חלוץ ואלו דברים שיכולים גם להיגמר ב-5:0".

יובל נעים.
יובל נעים. "התדמית לא מטרידה אותי" (דני מרון)

מדוע הוא נמצא בקבוצות תחתית ברוב הקריירה: "אני מתעסק בכך שהקבוצה שלי תיראה טוב ובכל אימון תיתן את הכל. אני עושה את העבודה שלי ומי שירצה, ירצה. לא יודע למה זה לא קורה וזה גם לא מטריד אותי, אני נמצא במקום טוב".

ההתנהגות שלו על הקווים: "אלה שאוהבים את יובל נעים יאהבו אותו, ואלו שלא אז ימשיכו לא לאהוב אותו. זה לא משנה. ראיתם פעם פסק זמן של אובראדוביץ'? יכול להיות שאני צריך לשנות את ההתנהגות, אבל זה מאוד קשה. גם אם יבקשו מגיא לוזון לשבת בחיבוק ידיים אז אני חושב שהם יאבדו אותו".

יובל נעים. מתאים לקבוצות צמרת? (דני מרון)
יובל נעים. מתאים לקבוצות צמרת? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי