מכת פציעות בסכנין: שמש ייעדר, אזולאי בספק

עידן שמש
עידן שמש | עדי אבישי

החלוץ שנעדר מול בית"ר לא הצליח לחזור לכושר, אזולאי התקשה לסיים את האימון. הקבוצה נקנסה ב-10,000 שקלים בעקבות המשחק מול הירושלמים. שוער זר צפוי לחתום בנוער

(גודל טקסט)

 בני סכנין ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק ביום ראשון מול עירוני קריית שמונה במסגרת המחזור השביעי בליגת העל, ובדומה לשבועות האחרונים גם הפעם נראה שהקבוצה לא תגיע בסגל מלא.

החלוץ עידן שמש שנפצע לפני כשבועיים במשחק מול מכבי פתח תקווה וניסה לחזור לאחר המשחק, אך בימים האחרונים שוב הרגיש כאבים ובשלב זה לא צפוי להיות כשיר למשחק ביום ראשון. שחקן נוסף שטרם חזר לאימונים מלאים הוא החלוץ שלומי אזולאי שסבל ממתיחה ואף ביקש להתחלף במהלך הניצחון 2:3 על בית"ר ירושלים אך ממשיך להרגיש כאבים וגם הוא נמצא בספק לקראת קריית שמונה.

מי שחזרו לסגל הקבוצה הם הבלם סארי פלאח והחלוץ מוחמד כליבאת. היום יחזרו לאימונים גם שחקני הנבחרת הצעירה איהב גנאים ומרון גנטוס ששלקחו חלק בהפסד לאירלנד. "יש לנו סגל מספיק טוב שהוכיח את עצמו גם מול ביתר" אמרו בסכנין. אתמול עמדה הקבוצה בפני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות התפרעות אוהדיה במשחק מול בית"ר ונקנסה ב-10,000 שקלים.


שמש. לא צפוי להיות כשיר (עידן שמש)

בנושא אחר, בסכנין חושבים כבר על דור העתיד ומעוניינים להחתים את שוער הניגרי דיוויד אודו. אודו, בן ה-18, זכה ב-2015 עם נבחרתו באליפות העולם עד גיל 17. בסכנין מאמינים בכישרון הצעיר ומעוניינים לבדוק את האופציה להחתימו לטווח ארוך. בסכנין הבהירו כי אין כוונה בשלב זה להעביר את השוער לטובת הקבוצה הבוגרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי