תורג'מן יערוך בכורה, אשדוד חולמת על ניצחון ראשון

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

המאמן, שערך שיחות עם מספר שחקנים, מקווה לצבור שלוש נקודות ראשונות עבור קבוצתו החדשה. בקבוצה בונים על השערים של אלקה. ג'ראפי צפוי להחלים תוך שבועיים

(גודל טקסט)

עמיר תורג'מן, שחזר הביתה כמאמן למ.ס. אשדוד, יערוך בשבת בכורה על הקווים מול הפועל אשקלון, במסגרת המחזור השביעי בליגת העל.

אשדוד, עם נקודה בודדת, מקווה לרשום ניצחון ראשון שיוציא אותה לדרך חדשה תחת תורג'מן. המאמן החדש ועוזרו ארז בלפר החלו בשיחות אישיות עם חלק מהשחקנים, כמו דן ביטון, בנצי מושל, דין דוד ומשה אוחיון הוותיק, שרוב הזמן לא היו בתוכניות של המאמן הקודם ראובן עטר.

תורג'מן ביקש מהקשר גדי קינדה לקחת מנהיגות ולאחד את חדר ההלבשה יחד עם טום בן זקן ומשה אוחיון . "אנחנו מתחילים בשבת נגד הפועל אשקלון כאילו זה המשחק הראשון העונה", אמר שחקן בקבוצה. "כאן מתחילה העונה וכבר בשבת תראו קבוצה אחרת עם מאמן חדש, שמחבר את הקבוצה לדרך אחרת. אשדוד לא תהיה עוד מחזורים רבים בתחתית ואסור ששמה יעלה כמועמדת לירידה".


תורג'מן עם אוחיון. המאמן ערך שיחות (אודי ציטיאט)

לתורג'מן ברור שרק בחלון ההעברות בינואר הוא יוכל לחזק את הקבוצה ולצרף מספר שחקנים חדשים. בינתיים, התקווה הגדולה בקבוצה הוא חלוץ הרכש היוקרתי בלסינג אלקה, ממנו מצפים שיתחיל להבקיע שערים, דבר שהחלט חסר לקבוצה.

מהמשחק הקרוב ייעדר הבלם ניר ברדע הפצוע, כשבן אל אדרי ימשיך במרכז ההגנה לצידו של ויקטור גאנב. רק לאחר האימון המסכם מחר תתברר כשירותו של רועי בקל, כשההערכה היא שהשוער יואב ג'ראפי יחלים מהשבר בידו תוך שבועיים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי