אלון תורג'מן: מוכנים לעכו באותה רמה כמו מול באר שבע

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | צילום: ערן לוף

בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק הקרוב בליגת העל ומקווים ש עדן בן בסט יוכל להיות בסגל למשחק. במועדון מצפים ל-7000 אוהדים בסמי עופר

(גודל טקסט)

המוליכה הגאה של ליגת העל, הפועל חיפה, רוצה להמשיך את המומנטום גם לאחר פגרת הנבחרות, כאשר תארח בשבת (18:30, שידור ישיר בספורט3) את הפועל עכו במסגרת המחזור השביעי בליגת העל.

כל שחקני הנבחרות השונות חזרו להתאמן אתמול (רביעי) עם הקבוצה, כמו מקסים פלקושצ'נקו ששיחק עם הנבחרת הצעירה מול אירלנד, שוער נבחרת ליטא ארנסטוס שטקוס וחלוץ נבחרת מולדובה ראדו גינסארי.

בנוסף, עדן בן בסט ערך אתמול אימון מלא וטרם התקבלה החלטה אם יהיה בסגל הקבוצה. ההערכה היא שהחלוץ יתחיל את המשחק על הספסל, פלקושנצ'קו ימשיך בהרכב וגינסארי יפתח בחלק הקדמי לצד חנן ממן ואלון תורג'מן.


בן בסט. יהיה כשיר? (אודי ציטיאט)

תורג'מן אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להמשיך את מה שהתחלנו. הצוות מכין אותנו נהדר. אין לנו טיפת ספק שמצפה לנו משחק קשה מול עכו, אבל אנחנו צריכים לקחת את הנקודות. לא מתעסקים בשאלה אם אנחנו פייבוריטים או לא ונבוא באותה רמת מוכנות שבאנו למשחק מול הפועל באר שבע".

החלוץ התייחס גם להחלטתו לוותר על כסף במכבי חיפה בכדי לחתום בצד האדום של העיר: "כרגע אני בהפועל חיפה וטוב לי פה. אני חושב שעשיתי החלטה נכונה עבור הקריירה שלי. יש לנו חדר הלבשה שמח ואני מרגיש כאן כמו משפחה. דיברתי עם ממן ובן בסט לפני שחתמתי כאן ולא תיארתי לעצמי עד כמה זה נכון שיש כאן הרגשה של משפחה".


תורג'מן. מרגיש בבית (ערן לוף)

במועדון מצפים לקהל שיא שיגיע לסמי עופר בשבת, וההערכה שיגיעו כ-7000 אוהדים. תורג'מן התייחס גם לקהל שלו: "ככל שעוברים המחזורים, יש יותר היענות מצד הקהל. אני מקווה שהם ימשיכו להגיע ואנחנו נחזיר להם על המגרש".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי