גיא לוי: "לא יכולים להרשות לעצמנו לוותר"

גיא לוי
גיא לוי | עדי אבישי

מאמן הפועל רעננה, שעדיין לא כבשה מאז השינוי על הקווים, לקראת המפגש מול הפועל באר שבע (שבת, 20:03, ספורט4): "ניתן כל מה שיש לנו במטרה להפתיע"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה ממשיכה להתכונן למשחק מול הפועל באר שבע בשבת (20:30, ישיר בספורט4) בנתניה. רעננה תגיע מהמקום ה-13 בטבלה עם נקודה אחת בלבד, כשרק הפרש שערים עדיף מזה של אשדוד מונע ממנה להיות אחרונה.

המאמן גיא לוי דיבר לאחר אימון הקבוצה: "המשחק מול הפועל באר שבע הוא כמובן אחד המשחקים הקשים בליגה, אבל אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לוותר כרגע על שום דבר ואנחנו נבוא וניתן את כל מה שיש לנו על המגרש במטרה להשיג תוצאה טובה ולהפתיע. הפועל באר שבע היא ללא ספק אחת הקבוצות הטובות בארץ אבל יחד עם זאת במשחק ביתי שלנו, במצב שלנו, אנחנו נצטרך לתת את הכל על המגרש ולהשאיר את הכל על המגרש במטרה להשיג תוצאה טובה".

לוי כזכור החליף את דודו אברהם לפני כשלושה שבועות, אך הקבוצה תחתיו הפסידה שלוש פעמים (פעמיים בליגה ופעם אחת בגביע הטוטו) מבלי שהיא כובשת שער זכות אחד. גם בהנהלה כבר התחילו לאבד מעט מן הסבלנות, וכפי שפורסם בספורט1 בשבוע שעבר בקבוצה פנו לקובי רפואה במטרה שיחליף את המאמן. באימונים השחקנים לא מרגישים איזשהו לחץ מיוחד מלוי שממשיך לשדר רוגע.

יחולל סנסציה. גיא לוי (עדי אבישי) 

במהלך השבוע תורגל עמנואל אמבולה רבות בצד שמאל של ההתקפה, וירדן כהן כמגן שמאלי. יחד עם זאת, באימון המסכם ניסה לוי מערכים אחרים ואת אמבולה בצד שמאל של ההגנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי