סקאוט של ליברפול הגיע לצפות במנור סולומון מול אירלנד

מנור סולומון
מנור סולומון | עדי אבישי

המייטירדס ימשיכו לעקוב אחר הקשר הצעיר. אכזבה במכבי פ"ת מהתיקו מול חיפה, דוס סנטוס לא לחץ יד לאבי לוזון. שביעות רצון מהשיפור אצל הזרים, החלטה לגבי ויירה תתקבל בסופ"ש ופירס המריא לברזיל

(גודל טקסט)

אכזבה במכבי פתח תקווה לאחר ה-2:2 אמש (שבת) מול מכבי חיפה, כאשר הקבוצה מהמלאבס הוליכה ביתרון כפול ושמטה אותו לקראת הסיום. מנור סולומון שוב כיכב עם שער ובישול והוכיח שכל הדיבורים סביבו וסאגת הנבחרות לא מנעו ממנו להמשיך לפרוח: "צריך לראות את מנור באימונים כדי להבין ששום דבר לא מפריע לו והוא גם לא מאלה שיתרגש מזה" אמרו בקבוצה.

לאתר ספורט1 נודע שסקאוט של איזור אפריקה והמזה"ת של ליברפול, הגיע לצפות בסולומון במשחק הנבחרת הצעירה מול אירלנד. בקבוצה האנגלית ציינו כי הם מודעים לכך שלא היה מדובר במשחק הכי טוב של הנבחרת, אך הם ראו את כישרונו וימשיכו לעקוב אחריו.

בינתיים, בפ"ת יצאו ברגשות מעורבים מהמשחק. מצד אחד, יש תמימות דעים לגבי העובדה שהמחצית הראשונה הזכירה את הקבוצה של השנה שעברה ושביכולת כזאת, ניתן לדבר על פלייאוף עליון. מצד שני בקבוצה ממשיכים להיות מתוסכלים מכך ששוב הם מצליחים לפספס את שלוש הנקודות. אליסון דוס סנטוס לא הגיע ללחוץ את ידו של אבי לוזון, זאת כזכור לאחר הסכסוך בין השניים, אך הוא כן הגיע למנהל המקצועי עומר גולן ושוחח איתו מספר דקות.

בפן המקצועי, עידן אדהנני הוכיח שיש על מי לסמוך, כאשר בהופעת הבכורה שלו הציג משחק שקט. לאדהנני חוזה עד תום העונה הבאה, כאשר בחוזהו מוכנס סעיף אשר יניב לו 20% ממכירה עתידית של השחקן. בפ"ת אמנם עדיין לא מדברים על הארכת החוזה, אך יצאו מרוצים ממשחקו של השחקן. צחי גיגי סיפק מספר הצלות שסידרו נקודה, וגם לירוי צעירי הציג אולי את משחקו הטוב מפתיחת העונה. שלומי ארבייטמן שוב לא שיחק אך נכון לרגע זה, הוא לא חושב על עזיבה.

צחי גיגי עוצר את סולליך (עדי אבישי)
צחי גיגי עוצר את סולליך (עדי אבישי)

בתקופה האחרונה נראה שחל שיפור אצל הזרים בקבוצה, וגרגורי טאדה זכה למחמאות על המשחק שלו אמש וגם נגד הפועל ב"ש. "קשה מאוד לקחת לו כדור. הוא פשוט התעלל בהגנה של חיפה", אמרו במועדון. בקבוצה לא כעסו על האדום שקיבל השחקן, שגרם למפנה במשחק וטענו כי מדובר בעודף רצון. גורמים בפ"ת טענו כי היה צריך להחליפו מוקדם יותר, אך מימר תכנן לעשות זאת רגע לפני הכרטיס האדום, מה שטרף את הקלפים. בקבוצה הביעו ביקורת כלפי השופט לירן ליאני, על הוצאת הכרטיס האדום לגרגורי טאדה: "מצחיק שבהתחלה הוא הוציא לטאדה צהוב והמשיך במשחק, ורק אז ששחקני חיפה העירו לו שזה צהוב שני, הוא פתאום נזכר". 

גם ז'והאן מרסיאל הוכיח שיש על מי לסמוך במרכז ההגנה. בקבוצה ציינו שאפילו תומאש סיבוק היה מתוכנן לקבל צ'אנס מחודש, אילולא הפציעה שלו. הצ'כי סובל מקרע של סנטימטר אחד בשריר הירך האחורי, ועדכן את הצוות המקצועי שהוא מעריך שתוך שבועיים-שלושה הוא יוכל לחזור לכשירות.

בנוגע לבלם עוסמאן ויירה, בקבוצה טרם קיבלו החלטה וצפויים לעשות זאת במהלך השבוע הקרוב. "קצת קשה לקיים חוות דעת באימונים עצמם, אבל אם נחליט שהוא מתאים לנו, רק אז נחליט את מי לשחרר". בפ"ת ינסו לתאם משחק אימון במהלך השבוע, כדי לקבל חוות דעת רחבה יותר על הבלם מחוף השנהב.

רומאריו פירס המריא לברזיל, עקב סיבות משפחתיות וצפוי לחזור לישראל ביום חמישי, לקראת המשחק החשוב ביום ראשון מול הפועל אשקלון. שחקן בקבוצה אמר: "אחרי שלב המחמאות, ביכולת הנוכחית אנחנו גם צריכים לקחת שלוש נקודות. המטרה שלנו היא הפלייאוף העליון ואם לא ננצח שם, נהיה בבעיה". הקבוצה תזכה ליומיים חופש ותשוב לאימונים רק ביום שלישי, כאשר ביומיים הקרובים מי שיקיימו אימונים יהיו המחליפים.

רומאריו פירס. המריא לברזיל (עדי אבישי)
רומאריו פירס. המריא לברזיל (עדי אבישי)

לירוי צעירי המאוכזב סיכם: "אני יוצא רק מאוכזב. להוביל 2:0 ולהיות במומנטום כזה ובסוף מבחינתי אפילו להפסיד, כי זה ממש כמו הפסד, ולא לגמור את המשחק, זה מאכזב. זה ניצחון שיכל מאוד להרים אותנו אבל יש גם דברים טובים מהמשחק הזה. היכולת שראינו בחצי הראשון, מהלכים של שחקנים שהראו היום שהם יודעים לשחק כדורגל וצריך לתת את זה בכל משחק. זה משחקים שאנחנו חייבים לנצח ולגמור אותם, אבל צריך ללמוד מזה כי אנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה".

"המחצית הראשונה שלנו הייתה מעולה עם נחישות והקרבה, והשחקנים רצו להציג כדורגל טוב", המשיך הקשר. "חבל על הסוף כי זה כמו הפסד. אם יש לנו בעיה מנטאלית? ראינו היום שכן. השבוע הגיע אילן בכר ואולי הוא יעזור לנו לפתור את זה. מקבלים רק מחמאות בלי נקודות? לפחות עכשיו הגיעו המחמאות כי קודם גם זה לא היה. עכשיו יגיעו גם התוצאות. כמו ששרון אומר: צריך משחק משחק לעשות את זה. אני אופטימי להמשך".

לירוי צעירי. מאוכזב מהתוצאה ובצדק (עדי אבישי)לירוי צעירי. מאוכזב מהתוצאה ובצדק (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי