תלונות קשות בבני יהודה כלפי השופט אלי חכמון

רועי גורדנה ואלי חכמון
רועי גורדנה ואלי חכמון | דני מרון

הזהובים זועמים על החלטות השיפוט ב-2:0 למכבי ת"א, גורדנה: "לא רוצים מחמאות. נמאס לנו מהמחמאות, לא רוצים את זה יותר". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בני יהודה רשמה אמש (ראשון) את הפסדה השלישי העונה, לאחר שנוצחה 2:0 על ידי מכבי תל אביב בדרבי העירוני הקטן. זה היה משחק לא רע מצד הזהובים, אבל יכולת די חלשה בחלק ההתקפי והיעדר מחץ, הותירו את השחקנים של יוסי אבוקסיס ללא הנקודות.

בקבוצה היו בסיום תלונות קשות מאוד לשופט המשחק אלי חכמון, על שתי עבירות שלא לטענתם בדקה האחרונה של המשחק, כאשר גם אלמוג בוזגלו וגם מתן חוזז המחליפים, הוכשלו בסמוך לרחבת היריבה, ללא תגובת השופט ובהתקפת הנגד כבשו הצהובים את השער השני שלמעשה חתם את התוצאה.

"לא רוצים מחמאות, נמאס לנו מהמחמאות, לא רוצים את זה יותר", אמר הקשר רועי גורדנה בסיום המשחק. "אנחנו רוצים להיות קבוצה שעושה חיים קשים לכל קבוצה בליגה ושלוקחת נקודות. שיחקנו טוב, נראינו טוב, הגענו גם להזדמנויות לא רעות, את המחמאות נשאיר בשבילכם".

הקשר נשאל מה בכל זאת היה חסר לקבוצתו והשיב: "המשפט הידוע, חסר הגרוש ללירה. לדחוף את הכדור פנימה, חצאי מצבים כאלה של כמעט, שלא סיימנו אותם טוב, לא הלכנו מספיק טוב לכדור, לא הלכנו מספיק חזק, לא מספיק אמיתי ואני מדבר על כל הקבוצה, לא על אף אחד ברמה האישית. נצטרך להשתפר עוד קצת בהתקפה, בקטע של הגולים והסיומת ואני מקווה שזה ישתפר במשחקים הקרובים".

גורדנה בא בתלונות לחכמון (דני מרון)
גורדנה בא בתלונות לחכמון (דני מרון)

גורדנה נשאל האם פתיחת העונה הטובה, לא יצרה ציפיות גדולות מדי מהקבוצה ואמר: "טוב שיש לחץ, טוב שיש ציפיות, אף אחד לא בורח מזה. טוב לכולם, זה טוב ליוסי, זה טוב לצעירים, זה טוב לבכירים, טוב לכולם ורק ישפר אותנו. הלוואי שכל הקריירה יהיו מאיתנו ציפיות. אם יש מאיתנו ציפיות זה אומר שהתקדמנו שלב".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי