בסכנין מקווים שעותמאן ישחק מול הפועל חיפה, ג'יבה נחת בישראל

עותמאן. עבר תקרית מביכה?
עותמאן. עבר תקרית מביכה? | צילום: ערן לוף

המגן סובל מרגל עץ בעקבות הפציעה ב-0:0 מול עירוני ק"ש וינוח בימים הקרובים, החלוץ יהיה בסגל. החלות הברזילאי קיבל אישור יציאה מברזיל והגיע להתשמות במועדון. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אנחת רווחה גדולה נשמעה בבני סכנין לאחר ה-0:0 אמש (ראשון) מול עירוני קריית שמונה. במועדון הודו כי היריבה הייתה עדיפה והגיעה למספיק הזדמנויות כדי להכריע את ההתמודדות. בקבוצה המשיכו לסבול מאי יציבות לאורך 90 דקות, כאשר בדומה לשבועות האחרונים גם הפעם גילו יכולת חלשה במחצית הראשונה והשתפרו בחצי השני. "הצוות המקצועי לא מוצא פיתרון למחצית הראשונה. זה משהו שמלווה אותנו ונצטרך לדעת להתגבר על זה. המזל שלנו שלא הפסדנו ויותר קל להשתפר לאחר תיקו", אמרו במועדון.

דבר נוסף שמטריד את הקבוצה ששוב סיימה הקבוצה עם פצוע, הפעם עלי עותמאן. המגן הוחלף בתחילת המחצית השנייה והתברר כי הוא סובל מרגל עץ וצפוי לנוח כמה ימים. במועדון מקווים כי יהיה כשיר למשחק בשבוע הבא מול הפועל חיפה. מי שצפוי לחזור לאימונים מלאים הוא החלוץ עידן שמש. שמש כבר ערך מספר אימונים בסוף השבוע ואף היה כשיר למשחק מול עירוני ק"ש, אבל הצוות המקצועי בחרו שלא לסכנו ולתת לו מנוחה נוספת. 

אנחת רווחה נשמע הערב בסכנין, כשהחלוץ הברזילאי גיוונאלדו בולגאס דה סילבה (המכונה ג'יבה) נחת בישראל. במועדון נלחצו כשהשחקן לא קיבל אישור יציאה מברזיל, אך בסופו של דבר ג'יבה הצליח להסדיר את הנושא והגיע לארץ.

ג'יבה בן ה-24 גדל במועדון הפאר הברזילאי סנטוס, וערך שם את הופעת הבכורה הקבוצה הבוגרת. הברזילאי הספיק לעשות גיחה קצרה לספרד, כששיחק במדי קבוצת יאגוסטרה מהליגה השנייה. לאחר תקופה לא הכי מוצלחת, חזר לברזיל ושיחק בנאוטיקו מהליגה השנייה.

ג'יבה. מזכרת ראשונה מישראל (אינסטגרם)
ג'יבה. מזכרת ראשונה מישראל (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי