דנינו ביקר אצל פרופסור ניסקה שאישר קרע ושבר תלישה

דנינו. מכה קשה במלאבס
דנינו. מכה קשה במלאבס | צילום: ערן לוף

הבלם עבר אבחון והוא צפוי להיעדר כחודש וחצי. גורם בכיר אצל המלאבסים על דמארי: "ברגע שישחררו אותו נחליט". צעירי בראיון: "זה משחק שיכל להפוך לנו את העונה"

(גודל טקסט)
במכבי פתח תקווה עדיין מתאוששים מהאכזבה אחרי ה-2:2 מול מכבי חיפה ולאחר יומיים של מנוחה, הקבוצה תחזור לאימונים מחר (שלישי), לקראת המשחק מול הפועל אשקלון ביום ראשון הקרוב. עומר דנינו, ביקר אתמול אצל פרופסור ניסקה שאישר כי הוא סובל משבר תלישה ברגל, אך האבחון המשמעותי הוא שהקרע ברצועה של הקרסול גדול משחשבו במלאבס וצפי ההיעדרות הוא חודש וחצי, כאשר גם לקצב ההחלמה של השחקן השפעה. 


כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, למרות ההערכה הראשונית לקרע, בדיקת הרנטגן של דנינו הראתה גם שבר, ואמש דנינו ניתח את בדיקת ה-MRI מול הפרופסור שאישר את הדברים. בכל מקרה, כרגע הבלם משתמש בקביים. מנור סולומון סובל מהתכווצות בתאומים אך בקבוצה מעריכים שיהיה כשיר למשחק. שחקני הקבוצה ישתתפו מחר בחתונתו של יובל אבידור. 


בנושא אחר, במועדון עלתה האפשרות להחזיר את עומר דמארי לקבוצה, כפי שפרסמנו לפני שבועיים, כאשר גורם בכיר במועדון אישר אמש כי האופציה. תישקל. "זה עוד קצת רחוק עד ינואר ובטח שעד סוף השנה, אבל זה בהחלט משהו שיכול להתקבל בגלל הקרבה של עומר למכבי פ"ת. אנחנו קודם כל לא בטוחים שישחררו אותו. ברגע שישחררו אותו אנחנו נחליט סופית האם אנחנו רוצים לצרף אותו".





לירוי צעירי
, עלה לשידור אמש בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על האכזבה מתוצאת התיקו מול מכבי חיפה: "אני מאוד מאוכזב. להוביל 2:0 בדקה 60 ולבסוף להגיע למצב שאתה כמעט מפסיד, זה מאכזב. זה משחק שיכול היה להפוך לנו את העונה. הייתה לנו נפילה מנטלית שלא ידענו כ"כ איך לעצור את זה וכמעט הפסד. במצב של 2:0 אתה מקבל 2:2, יש לחץ מהקהל ופתאום אין איך לעצור את זה. פתאום בתור קבוצה כולם נלחצים אחורה ואין שליטה. למזלנו זה נעצר בתיקו.


המפגש מול האקסית: "לא בדיוק חשבנו על זה ששיחקנו שם. הרבה שחקנים שיחקו במכבי חיפה בשנים האחרונות. אני לא קיבלתי את ההזדמנות שמבחינה אישית הגיעה לי, אבל המערכת לחוצה. זה דברים שקרו וזה לא מה שצריך לעניין. לא אני זה שאגיד מה הבעיה בחיפה. זה עניין של כמה שנים ואין שם משהו ספציפי. אנשים גדולים ממני יבואו ויגידו. בעונה האחרונה שהייתי שם סיימנו במקום השני ועוד הייתה עונה טובה עם אריק בנאדו".


מנור סולומון. הדבר הבא בכדורגל הישראלי (עדי אבישי)
מנור סולומון. הדבר הבא בכדורגל הישראלי (עדי אבישי)


העונה של מכבי פתח תקווה: "החלפנו מאמן והחלפנו סגל ואני חושב שיש בעיה. זה לא מתחבר ולוקח לזה זמן. יש ציפיות ורוצים תוצאות".


על מנור סולומון: "מנור סולומון זה הדבר הבא בכדורגל הישראלי. הוא שחקן ברמה גבוהה שצריך לשפר כמה אלמנטים חשובים והוא יוכל להצליח בגדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי