חשש בהפועל עכו: הפסד יגרום ללחץ גדול

גל שיש
גל שיש | ערן לוף

בקבוצה מהצפון מודאגים מהמצב המנטאלי לפני המפגש החשוב מול הפועל רעננה (שבת, 18:00): "יש כאן הרבה שחקנים צעירים שנראו לא טוב אחרי התבוסה להפועל חיפה". נסאר ואיבה יפתחו. שחקני רעננה משבחים את בונדר

(גודל טקסט)

לחץ גדול בהפועל עכו לקראת המשחק מחר (שבת, 18:00) מול הפועל רעננה. במועדון הצפוני מבינים כי לאחר התבוסה הקשה בשבוע שעבר מול הפועל חיפה ולאור העובדה כי רעננה היא אחת היריבות העיקריות במאבקי התחתית, הפסד במשחק הזה יכול להיות משמעותי גם מבחינת הטבלה כאשר הקבוצה תרד מתחת לקו האדום וגם יגרום לירידה מנטאלית בקרב השחקנים.

"יש כאן הרבה שחקנים צעירים שנראו במצב מנטאלי לא פשוט השבוע. הפסד נוסף יכול לגרום ללחץ גדול במועדון", סיפר אחד השחקנים. המאמן שלומי דורה ניסה להוריד את הלחץ ואף ערך השבוע סבב שיחות אישיות כדי להרים את מצב הרוח בקרב השחקנים. במסיבת העיתונאים הוא ניסה להוריד את רף הלחץ כשאמר: "אנחנו רק במחזור השביעי ואומנם מדובר במשחק חשוב אבל זה לא משחק של להיות או לחדול".

בצד המקצועי, הקבוצה תקבל בחזרה את הקשר ברונו איבה שאף צפוי לפתוח במשחק. עמראן אלקרינאווי, שעבר ניתוח תוספתן לפני עשרה ימים, ערך אימונים קלים בימים האחרונים, אבל בקבוצה לא רוצים לסכן אותו וייתנו לו שבוע מנוחה נוסף.עבדי פרחאת שנפצע במשחק האחרון נמצא בספק למשחק.

החלוץ בן אז'ובל אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולא חשופים מול רעננה בניגוד למשחק בשבוע שעבר. הכי חשוב זה לא לספוג, כי יש לנו את כל הכלים להבקיע. אני שמח שסומכים עליי ומקווה להחזיר כל משחק על המגרש ולכבוש בשבת".

גל שיש. צריך לדאוג לצעירים (ערן לוף)
גל שיש. צריך לדאוג לצעירים (ערן לוף)


שחקני רעננה משבחים את בונדר: "אחלה גבר, לא עושה חשבון"

ללא מאמן קבוע, ועם דני בונדר על הקווים, הפועל רעננה מגיעה במצב רעוע לקרב התחתית בחוץ מול הפועל עכו.

ברעננה מחכים כבר לשלוש נקודות ראשונות העונה ומקווים שהפיטורים של גיא לוי אחרי שלושה משחקי ליגה יעזרו למערכת. עדיין אין התפתחויות בנוגע למינויו של מאמן קבוע והנושא יצבור תאוצה לאחר המשחק. השחקנים אגב מאוד מחוברים לבונדר. "הוא אחלה גבר, כריזמטי. לא עושה חשבון וצועק", אמר אחד מהם. בונדר שלא נושא תעודת פרו ואפילו לא תעודת מדריך – לטענת איגוד המאמנים – לא ירשם כמאמן, כשמי שיעשה זאת הוא שלומי אדרעי.

בנוגע להרכב, מי שככל הנראה ימצא את דרכו חזרה ל-11 הוא החלוץ ג'ורדן פושה, שסופסל ב-3:1 להפועל באר שבע בשבוע שעבר. השוער תומאש קושיצקי צפוי להמשיך לפתוח בין הקורות. במרכז ההגנה ישחקו בן והבה ומוחמד עלי קמארה. מהסגל יעדרו עידו לוי (ברך) ודור חוגי (שריר הירך האחורי) שסובלים מפציעות. הקשר הברזילאי, סידני דה פרייאטס, לא אמור להיכלל בסגל.

שמעון אבוחצירה. בונדר יפתח איתו (דני מרון)
שמעון אבוחצירה. בונדר יפתח איתו (דני מרון)

הרכבים משוערים
הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת (ינון אליהו), עמית ביטון, מחמדו סיסוקו, גל שיש, ברונו איבה, דילן דמראווי, סיראז' נסאר, גבי קניקובסקי, פיטר אוניקאצ'י, בן אז'ובל.

הפועל רעננה: תומאש קושציקי, עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי קמארה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבייב (יובל טיטלמ)ן, רועי שוקרני (פלוריאן פורצ'ה), מוחמד שכר (פלוריאן פורצ'ה), ג'ורדן פושה, שמעון אבוחצירה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי