הפועל חיפה רוצה המשכיות, סכנין מחפשת ניצחון בית שני ברצף

ניר קלינגר
ניר קלינגר | צילום: ערן לוף

המוליכה רוצה להמשיך ברצף ההצלחות מול עיניו של הבעלים יואב כץ. בסכנין רוצים להשיג עוד ניצחון יוקרתי. בן בסט צפוי לפתוח על הספסל, גנאיים יחליף את חלאיילה

(גודל טקסט)

לאחר שבעה מחזורים ומהמקום הראשון בטבלה, בהפועל חיפה מבינים שכל משחק יכול להיות משמעותי להמשך העונה. למרות ההצלחה הגדולה, ולאחר הניצחון הגדול בשבוע שעבר על הפועל עכו, דרש המאמן ניר קלינגר משחקניו להיות מרוכזים לקראת המשחק מול בני סכנין (ראשון, 20:15, שידור ישיר בספורט1).

קלינגר ערך מספר שיחות עם שחקנים לגבי סכנין וציין את החלק ההתקפי המהיר של היריבה. המאמן לא צפוי לערוך שינויים בהרכב הראשון, כאשר מקסים פלקושצ'נקו ימשיך בקישור ואילו החלוץ המולדבי ראדו גינסארי יפתח בחלק ההתקפי לצד חנן ממן ואלון תורג'מן.

הבעלים יואב כץ נחת השבוע בישראל ויגיע לצפות בקבוצתו מהיציע בעכו. החלוץ עדן בן בסט צפוי לפתוח את המשחק על הספסל כאשר במועדון לא מתכוונים למהר עם חזרתו. "ניתן לו לחזור בצורה הכי אופטימלית. מדובר בפציעה לא פשוטה וחזרה מהירה יכול להקשות עליו ואף לגרום להעדרות ארוכה הרבה יותר" אמרו במועדון.


בן בסט. יקבל את הזמן שהוא צריך (ערן לוף)

כאלף אוהדים כבר רכשו כרטיסים למשחק ובמועדון מקווים שכל 2,200 כרטיסים שהוקצו לקבוצה יימכרו ואוהדים רבים יגיעו לעודד את הקבוצה. "אנחנו רוצים להמשיך במסע המופלא שלנו ולשמח את יואב כץ ביציע" אמר אחד השחקנים.

פליקס נעים לא צפוי לערוך שינויים בהרכב
מהצד השני ובדומה לשבועות האחרונים, בסכנין התעסקו השבוע בשתי שאלות מרכזיות: השאלה הראשונה היא כיצד יש הבדלים גדולים בין שתי המחציות ביכולת השחקנים? הקבוצה פותחת רע את המשחק ומשתפרת משמעותית במחצית השנייה.

שאלה נוספת היא סביב הפציעות הרבות ונראה כי מי שיחסר בוודאות הוא החלוץ עידן שמש, כשגם כשירותו של המגן עלי עותמאן מוטלת בספק. אגב שמש, החלוץ ערך אולטרסאונד נוסף בו נמצא שהוא סובל מקרע קטן, ולא מתיחה כפי שחשבו לראשונה. חזרתו המהירה לאימונים מעט פגעה בהחלמתו והשחקן ייעדר לפחות שבוע נוסף.


שמש. ייעדר לפחות שבוע נוסף (ערן לוף)

המאמן פליקס נעים לא מתכוון לבצע שינויים בהרכב שסיים בתיקו מאופס מול עירוני קריית שמונה, כשמשמעות הדבר היא שסכנין תפתח גם הפעם עם שלושה בלמים. הקפטן חאלד חלאיילה ייעדר בגלל צהובים ואייהב גנאיים צפוי להחליפו. ישראל זגורי, פיראס מוגרבי ושלומי אזולאי ימשיכו בחלק ההתקפי.


הרכבים משוערים
הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תאמאש, שמואל שיימן, ראסמוס סטוידטט, רוסלן ברסקי, מקסים פלקושצנקו, ראדו גינסארי, חנן ממן ואלון תורג'מן.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן (מוחמד זבידאת), עלאא אבו סלאח, מרון גנטוס, אברהם פאס, וונדרסון, אייהב גנאיים, סגס תאמבי, ישראל זגורי, פיראס מוגרבי ושלומי אזולאי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי