קינדה: "העונש הגיע לי", תורג'מן: "נהיה מוכנים לבאר שבע"

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

מ.ס. אשדוד נשמה לרווחה בעקבות ניצחון הבכורה מול בני יהודה, הקשר התייחס להדחתו מההרכב: "עובד עם פסיכולוג". ג'ראפי צפוי לשוב בקרוב, מונד וקרישטול זכו למחמאות

(גודל טקסט)

צהלה גדולה במועדון ספורט אשדוד לאחר הניצחון על בני יהודה באצטדיון המושבה 1:2. ניצחון ראשון העונה בליגת העל וניצחון ראשון לעמיר תורג'מן כמאמן בליגת העל. הבוקר (ראשון) תקיים הקבוצה את האימון הראשון לקראת המשחק במחזור הבא נגד הפועל באר שבע אימון אליו הוזמנו השחקנים לשעה 10:00. גדי קינדה ודן ביטון הבטיחו להגיע ראשונים למתחם. באימון ביום שישי איחרו השניים להתייצב בשל בעיית חנייה. תורג'מן הדיח מההרכב את השניים, שנשלחו להתחמם אתמול במשך 25 דקות במחצית הראשונה, לפני שעלו כמחליפים ועזרו למהפך נגד הכתומים.

קינדה הסביר בסיום: "היה איחור קטן וזה קורה, כול אחד מאחר פעם. המאמן הסביר לי למה הוא מוציא אותי מההרכב והעונש הגיע לי". על מעורבותו במהלך המשחקים בחילופי שיחות עם שחקני יריב ושופטים אמר: "זה חלק שאני צריך לשפר ואני עובד עליו עם פסיכולוג ועוד המון אנשים".

על השער המדהים אמר קינדה: "הכדור הגיע אלי הנפתי את הרגל והכדור נכנס לרשת העליונה". תורג'מן חייך אחרי הניצחון הראשון: "אני דורש מהשחקנים להיות מחיוביים ומפוקסים עד הסוף. זה לא משנה לי אם מאחרים להגיע לאימון דקה אחת, שתיים או חצי דקה מבחינתי זה לא טוב. גדי ודן הבינו זאת בשיחה שקיימתי איתם".

הביצוע של קינדה: "אני מביט על כול המהלך החל מחילוץ הכדור על ידי תום מונד וההמשך בגול היפה של גדי. השחקנים באו למשחק להשקיע עד טיפת הזיע האחרונה ובשלבים מסוימים במשחק הלכנו עד הסוף ".


הוכיח את עצמו. קינדה (דני מרון) 

המחזור הבא: "הפועל באר שבע היא קבוצה מהטופ של הכדורגל הישראלי עם שחקנים כישרוניים בכול עמדה, ואנחנו נהיה מוכנים אליהם".

בתוך כך , ירדן קרישטול זכה בסיום המשחק לעידוד ממעט האוהדים שהגיעו מאשדוד לאחר שחלקם קילל אותו כשהשחקים ירדו להפסקה והאשימו אותו בשער שספג. בקבוצה ממתינים לשובו אל בין הקורות של השוער יואב ג'ראפי שהחלים מהשבר בידו. "זה נושא פסיכולוגי שג'ראפי צריך להתגבר עליו והוא ישוב בקרוב לשחק", טען גורם בסביבת המועדון. לשבחים על משחקם זכו קרלו ברוצ'יץ', ויקטור גאנב, אביב סלומון ומונד. במועדון צופים כי מעל חמשת אלפים אוהדים יגיעו לצפות במשחק נגד הפועל באר שבע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי