בסכנין האשימו את השחקנים: "הם באופוריה מהניצחון על בית"ר"

פליקס נעים
פליקס נעים | ערן לוף

אכזבה במועדון אחרי ה-1:0 מול הפועל חיפה וגם נעים ספג ביקורת: "הקהל לא נהנה, צריכים לשחק בבית בצורה יותר אטרקטיבית". שמש סובל רק מקרע קטן, ההחלטה לגבי ז'יבה: בחמישי

(גודל טקסט)
אכזבה בבני סכנין אחרי ה-1:0 מול הפועל חיפה אמש (ראשון). מי שספג ביקורת הוא פליקס נעים, בעיקר על ההחלטה לשחק עם שלושה בלמים בדוחא: "כנראה שהצוות המקצועי לא מבין שבבית שלנו, אנחנו צריכים לשחק בצורה אטרקטיבית יותר ולא פלא שהקהל לא מגיע. אף אחד לא נהנה לראות את יכולת כמו שהצגנו מול הפועל חיפה".


 


מצד שני, בחרו להגן על המאמן שנאלץ להתמודד עם רשימת פצועים ארוכה, אליה הצטרף עלי עומתאן, שחלה ונותר מחוץ לסגל. גם השחקנים ספגו בעקבות ההפסד למוליכה ובמועדון הסבירו: "נראה שחלקם עדיין באופוריה מהניצחון על בית"ר ירושלים. הפועל חיפה קבוצה מצוינת, אבל היינו צריכים לייצר הרבה יותר מצבי הבקעה מולם". 


בנושא אחר, עידן שמש עבר בדיקת אולטרסאונד שקבעה כי הוא סובל מקרע קטן. המשמעות היא שהחלוץ יוכל לחזור להתאמן ובצוות הרפואי ינסו להכשירו לקראת המשחק מול מכבי נתניה בשבת. נעים צפוי להחזיר להרכב את הקפטן, חאלד חלאיילה, שסיים לרצות עונש השעייה. גם סארי פלאח, שלא שיחק מפתיחת העונה בשל פציעה, עשוי לקבל הזדמנות.


בכול הנוגע לסאגת ז'יבה, החלוץ ימשיך להתאמן בקבוצה כאשר ביום חמישי צפויה להתקבל החלטה בעניינו. "אנחנו צמאים לחלוץ ברמה גבוהה, אבל ז'יבה לא בכושר והצוות המקצועי יצטרך לקבל החלטה לגביו", טענו בהנהלה. 



סופג ביקורת. נעים (ערן לוף) 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי