התלבטות בבני בסכנין לגבי החתמתו של ג'יבה

פליקס נעים
פליקס נעים | עדי אבישי

בצוות המקצועי חוששים מכושר המשחק הלקוי של הברזילאי. פליקס נעים ימשיך עם שלושה בלמים גם מול מכבי נתניה, עותמאן וחלאיילה יחזרו להרכב

(גודל טקסט)

בבני סכנין מתרגלים ליום שאחרי אלדד שביט שנפרד אתמול (רביעי) מהקבוצה ומונה למאמן הראשי של הפועל עכו. במועדון סיפרו כי זה מחמיא כי עוזר המאמן של המועדון מתקדם ולכן לא הייתה כל כוונה לעמוד בדרכו. גם המאמן פליקס נעים שהביא את שביט עמו נתן לו את ברכת הדרך. שביט היה רשום בסכנין כמאמן ראשי מכיוון שנעים אינו מחזיק בתעודת פרו וכעת ימלא את מקומו מאמן הכושר הספרדי חואן קרלוס.

בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה ונראה כי הקבוצה תמשיך גם הפעם בשיטת שלושת הבלמים. "זה עבד מצוין מול הפועל חיפה וקיבלנו שער מטעות בודדת", אמרו במועדון. הבלם סארי פלאח עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בשבת, ככל הנראה על חשבונו של עלאא אבו סלאח. המגן עלי עותמאן יחזור אחרי מחלה ויפתח במקומו של מוחמד זבידאת והקפטן חאלד חלאיילה יחזור להרכב על חשבונו של איהאב גנאיים.

בנוסף במועדון ממשיכים לבחון את הברזילאי ג'יבה כאשר נעים והצוות שלו צפויים לקבל החלטה לגבי השחקן. במועדון מתלבטים לגבי הברזילאי כאשר מצד אחד הוא לא נמצא בכושר המתאים ויצטרך עוד זמן רב ואילו מצד שני אנשי הצוות המקצועי התרשמו מהנתונים שלו ומבינים שמדובר בחלוץ שיכול לעזור להם. "מדובר בהחלטה לא פשוטה של המאמנים", אמרו בסכנין.

פליקס נעים. מתלבט (עדי אבישי)
פליקס נעים. מתלבט (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי