בן והבה: שמנו את עצמנו בבור, ואנחנו רוצים לצאת ממנו

רעננה חוגגת
רעננה חוגגת | אודי ציטיאט

בלם הפועל רעננה מקווה להמשיך את המומנטום מהניצחון על עכו גם מול הפועל חיפה (שבת, 18:0, ספורט4), המנכ"ל גיל קופר הוסיף: "אנחנו עם הרגליים על הקרקע כי אנחנו משחקים נגד מוליכת הטבלה"

(גודל טקסט)

בצל המכתב ששיגרה אמש (רביעי) ההתאחדות לכדורגל להפועל רעננה בו נאסר על דני בונדר לשמש כמאמן הקבוצה בשל חוסר בתעודת מדריך, הקבוצה מהשרון ממשיכה בהכנות לקראת המשחק הקשה באצטדיון סמי עופר מול הפועל חיפה (שבת, 18:00, ספורט4).

מנכ"ל הקבוצה, גיל קופר, אמר לקראת המשחק: "לאחר הניצחון מול הפועל עכו חזרו האנרגיות ושמחת החיים לקבוצה, אבל יחד עם זאת אנחנו עם רגליים על הקרקע ומבינים שהדרך עוד ארוכה. הדברים שנעשו במשחק בשבת האחרונה הם דברים שמאפיינים את הדרך של הפועל רעננה, וזה אומר לחימה, הקרבה ולרוץ יותר מהיריב. יחד עם זאת, אני מקווה שלאחר הניצחון הדברים יבואו לידי ביטוי גם בביטחון של השחקנים והאיכויות שיש להם".

על הפועל חיפה אמר: "אנחנו משחקים מול קבוצה שהיא מובילת הטבלה, אנחנו מכבדים אותה, ורואים איך היא התקדמה השנה. מהצד שלנו, אנחנו רוצים להמשיך ולייצב את הקבוצה, וליצור המשכיות אחרי המשחק האחרון".

גיל קופר. מרוצה מהניצחון על עכו (דני מרון)
גיל קופר. מרוצה מהניצחון על עכו (דני מרון)

הבלם בן והבה הוסיף: "כיף גדול להיות אחרי הניצחון מול הפועל עכו, חיכינו לזה שבעה מחזורים וזה סוף סוף הגיע, התחושות פה השתפרו וחזר לנו טיפה החיוך לפנים אבל אנחנו יודעים שיש לנו עוד דרך ארוכה".

"שמנו את עצמנו בבור עמוק ואנחנו רוצים לצאת ממנו, לא נבוא להתבטל מול הפועל חיפה, אנחנו יודעים שיש לנו משחק מאוד קשה מול מוליכת הטבלה, למדנו אותם ואנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה ולהמשיך את הדרך שהתחלנו במשחק האחרון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי