ניר רשף: "תמיד כשאני מעמיד קבוצה לדין אוהדים תוקפים אותי"

ניר רשף
ניר רשף | טוויטר

תובע ההתאחדות לכדורגל דיבר ב-103FM ונתן את גרסתו לתלונה שהגיש נגד אוהדי מכבי תל אביב: "צריך לעקור זאת מהשורש". על עובדת היותו של טביב מנהל בית"ר בפועל: "אני גוף מוציא לפועל ולא חוקר"

(גודל טקסט)

תובע ההתאחדות לכדורגל, ניר רשף, הגיש כזכור תלונה כנגד אוהדי מכבי תל אביב שאיימו עליו ברשתות החברתיות. היום (חמישי) דיבר על כך רשף ב-103FM.

"היו כל מיני הודעות בשרשור הזה שכללו אמירות על כוונה לפגוע בי", הסביר רשף את המקרה, "אין לי מושג מי הוציא את זה עכשיו ולמה, אבל הגשתי תלונה לפני שלושה שבועות. נאצות וקללות יש בלי סוף, אבל בשרשור הזה היו דברים יחסית חמורים. אני לא מזלזל בזה כי אני חושב שצריך לעקור זאת מהשורש, לא כי זה מסוכן, אלא כי השיח הציבורי הוא אלים. אם אפשר למצוא מישהו שמסית זה טוב".

הליך הטיפול: "אני מקווה שהמשטרה תטפל בכל העניינים האלה. בדיני ספורט אי אפשר לפתור את הנושא של אחריות שילוחית, אבל זה סיפור ארוך והטענות לכאן ולשם. נכון להיום אין פתרון אחר ואין דרך להעניש את האוהדים ללא הקבוצות. אני בעד שהמשטרה תטפל במי שתופסים".

רשף
רשף. קורה עם כל קבוצה (ההתאחדות לכדורגל)

סיבת התקיפה: "בגלל שהעמדתי לדין את ג'ורדי קרויף תקפו אותי. בכל קבוצה שאני פועל נגדה, מכבי חיפה, בית"ר, הפועל ת"א זה קורה. זה תפקיד עם אחריות שילוחית. גם אנשי הציבור כמו שופטים וחברי כנסת מותקפים".


על הבעייתיות במצב אלי טביב ובית"ר:
"אנחנו מוציאים לפועל. אני לא יכול להיות גם הגוף החוקר וגם התובע. יש יועץ משפטי ויש מנכ"ל והם הגוף החוקר".

שינוי במספר מקרי האלימות: "אין עלייה דרמטית במספר המקרים האלימים אלא ההפך הוא הנכון. יש ירידה משמעותית ותלוי בסיטואציות לגבי עונשים. יש מקרי אלימות קשים בליגת הנמוכות ששם אנחנו אפילו מרחיקים לצמיתות אם צריך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי