תורג'מן: ב"ש הטובה בארץ, אבל לא ברצלונה או ריאל מדריד

תורג'מן
תורג'מן | עדי אבישי

מאמן מ.ס. אשדוד מתכונן למשחק המאתגר מול האלופה ביום ראשון ומרוצה משינוי האווירה בקבוצה: "מאמינים שיכולים לצאת מהמקום הזה"

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד טיפסה במחזור הקודם מעל הקו האדום אחרי 1:2 בחוץ על בני יהודה. המאמן עמיר תורג'מן צבר ארבע נקודות בשני המשחקים אותם ניהל לאחר שמונה לתפקיד במקומו של ראובן עטר.

ביום ראשון (21:00) תארח אשדוד את האלופה הפועל באר שבע למשחק יוקרתי ומאתגר. שחקנים בקבוצה הבהירו כי אמירותיו של ברק בכר על המשחק הקשה ביותר הצפוי לקבוצתו נגדם, לא יוריד מהדריכות לקראת המשחק היוקרתי של דרום המדינה. להרכב יחזור גדי קינדה שהודח מההרכב נגד בני יהודה בשל איחור לאימון, כשגם דן ביטון עשוי לחזור ל-11. האימון המסכם ייערך מחר.

עמיר תורג'מן אמר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק: "הפועל באר שבע היא בהחלט הקבוצה הטובה בארץ היום ביחד עם מכבי תל אביב. ראינו בשנתיים האחרונות קבוצה עם כישרונות והרבה יכולת משחק, שאתה לא יודע מאיפה זה יגיע. נתכונן ונגיע מוכנים למשחק, וגם להם יהיה קשה, הם לא ריאל מדריד ולא ברצלונה. הם אולי הכי טובים, אבל הם בליגה שלנו".


תורג'מן. לא חושש מהיריבה (עדי אבישי)

"קיים שינוי בקבוצה אחרי הניצחון הראשון", הוסיף תורג'מן. "יש אווירה טובה בחדר ההלבשה ומאמינים שיכולים לצאת מהמקום הזה. הם יתכוננו הכי טוב, וגם אנחנו רוצים לנצח כול משחק. אותנו לא מעניין איך הם יגיעו, אלא רק איך אנחנו נגיע ונתכונן תוך כדי תנועה".

המאמן התייחס לאווירה במשחק הקרוב: "האצטדיון יהיה כמעט מלא ויהיה קרב טוב. משחק שאי אפשר לדעת מה יקרה בו. אני בן העיר אשדוד, מכיר את האוהדים ואם הם רואים קבוצה נלחמת ועובדת הם באים בהמוניהם. אני עדיין מטמיע את שיטת המשחק. היו בעיות בעבר ואני יודע שהאוהדים יגיעו לתמוך. אנחנו צריכים את הקהל שלנו".

הקשר תום מונד התייחס גם הוא להכנות למשחק: "הצוות שלנו מכין אותנו בצורה טובה ואין שום בעיה בנושא הכושר הגופני. הירידה ביכולת במחצית השנייה נגד בני יהודה הייתה כי רצינו לשמור על התוצאה, ולא בגלל הכושר הגופני".


מונד. מכחיש בעיה בכושר הגופני (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי