עמותת "האדומים" תחדל לפעול ותימחק אצל רשם העמותות

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

לאחר שאיבדה את חלקה, 20 אחוז מהבעלות על הפועל ת"א, לא ראו חבריה טעם בפעילותה

(גודל טקסט)
עמותת "האדומים" קיימה הבוקר (שישי) אסיפה כללית ובסיומה פרסמה הודעה שבה נאמר: "לאור העובדה כי אף חבר עמותה לא הציג את מועמדותו לוועד המנהל ולוועדת הביקורת, החליטה האסיפה להפסיק את פעילות העמותה לאלתר ולפתוח בהליכים לסגירתה מול רשם העמותות".


עוד נאמר בהודעה: "בקופת העמותה נותר סכום של למעלה מ-20 אלף שקל. העמותה תקצה מחצית מסכום זה, בשיתוף עם היועץ המשפטי לשעבר של העמותה עו"ד יאיר דנגור, עבור שחקנים מצטיינים במחלקת הנוער של המועדון. בכוונת העמותה להקצות את ייתרת הסכום שיוותר בקופה ככל שיוותר לאחר ניכוי ההוצאות והעלויות הכרוכות בביצוע הליך פירוק וסגירת העמותה, לצורך החזר חלק יחסי מדמי החבר ששילמו חברי העמותה.




מהעמותה נמסר עוד כי "בתחילת שנת 2017, בשל פירוק חברת הראל אחזקות, איבדה העמותה את הנכס המרכזי שלה, 20 אחוז מהבעלות על מועדון הפועל ת"א, וכתוצאה מכך פעילותה הצטמצמה ומעמדה בקרב קהל האוהדים האדום נפגע. זו הסיבה המרכזית לכך שהעמותה החליטה להפסיק את פעילותה". 


בסיום ההודעה נכתב: "אנו עדיין מאמינים כי שיתוף אוהדים, כחלק מהבעלות והנהלת מועדון הפועל ת"א, זהו הדבר הנכון לעשות על מנת לסייע להבראת המועדון וחזרתו לצמרת הכדורגל הישראלי".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי