נוער: מכבי תל אביב גברה 1:3 על הפועל תל אביב

שחקני מכבי תל אביב נוער
שחקני מכבי תל אביב נוער | אודי ציטיאט

הדרבי שוב צהוב: פנדל של אלטמן בדקה ה-2, דחיקה של נאג'ר (22) ופגז של פרץ (93) סידרו לגיא צרפתי ניצחון שלישי העונה בליגה. טרידובסקי (32) רק צימק עבור האדומים. אוהדי הפועל תל אביב נהמו לעבר הצהובים

(גודל טקסט)
בזמן שהפועל תל אביב מתקשה בליגה הלאומית, ומכבי תל אביב מנסה לצאת מהתקופה הרעה בליגת העל, קבוצות הנוער סיפקו היום (שבת) לקהלים אפשרות להיפגש בדרבי חם במסגרת המחזור החמישי בליגה לנוער. הצהובים חגגו עם 1:3 יקר מול האדומים, ועשו צעד משמעותי לעבר צמרת הטבלה מול עיניהם הבוחנות של בן מנספורד והאחים שרון ואיציק ניסנוב.


עומר פרץ, שרק אתמול עמד על הקווים בקבוצה הבוגרת, שוב נותר מאוכזב. הפתיחה הייתה שייכת לצהובים כאשר כבר אחרי שתי דקות היא זכתה בפנדל אחרי נגיעת יד של רז שלמה. תומר אלטמן דייק בקלות מול יובל שדה. 20 דקות עברו, ומכבי תל אביב הכפילה את היתרון. קרן של המארחת הגיעה לראשו של עמית גלזר, שבישל בנגיחה לפאדי נאג'ר, שדחק מקרוב.


האורחת הצליחה לצאת מההלם כעבור עשר דקות. עמית מלכה מצא בצורה טובה את בני טרידובסקי, שהכניע את דניאל פרץ. במהלך המחצית השנייה האוהדים האדומים, שנכנסו באיחור למשחק, החלו לנהום לעבר השחקנים בצהוב. שלמה המשיך לבצע טעויות קשות, כאשר נתנאל פרץ חתם בדקה ה-93 עם פגז לחיבורים. מכבי תל אביב עם ניצחון שלישי העונה ושלישי ברציפות בדרבי והיא עם עשר נקודות, הפועל תל אביב עדיין קרובה לתחתית. 


חוגגים. שחקני מכבי תל אביב (אודי צטיאט) 


גיא צרפתי, המאמן המנצח, סיפר בסיום: "בתור אחד שחווה את הדרבי מכל הכיוונים: בתור אוהד של מכבי, בתור שחקן מכבי, בתור אח של ג'קי שלקח גמר גביע בדרבי, אז אפשר להבין את התחושות שלי. אם יש מישהו שהוא לא חלק מזה הוא לא יכול להבין את זה וזה חלק מלהיות איש מכבי. אמרתי גם לפני המשחק שדרבי צריך לדעת לנצח ויש כמה אלמנטים שלא אופייניים למשחק רגיל: לחץ, מתח, הרבה התלהבות, אפקט של קהל ותקשורת. אלו חברה צעירים שהתפקיד שלנו זה להכין אותם לשלב הבא-אם זה לבוגרים של מכבי או של קבוצות אחרות. אני חושב שהבחורים עשו את זה בצורה יפה".


על אור דסה שהשתלב בבוגרים: "אני המאמן האחרון לקראת זה שהוא עלה לבוגרים אבל עבדו איתו עוד כמה. הוא לא סתם עלה לבוגרים והוא מתאמן איתם כבר תקופה וזה התפקיד שלנו כמחלקת נוער לייצר שחקנים לקבוצת הבוגרים. אם הם ירצו להשתמש בהם באימונים ובמשחקים אז אדרבא, וגם אם לא אז בסדר".

בצד המפסיד, אמר עומר פרץ: "דרבי זה משחק מיוחד, ובמיוחד השנה שאין דרבי בוגרים אז כל הזרקורים על דרבי הנוער. באנו ושיחקנו טוב, אבל זה לא הספיק. אני מעודד מהתצוגה שלנו".


על סוף השבוע שעבר עליו: "כבר מתחילת השנה הייתי עוזר מאמן בבוגרים ובמקביל מאמן הנוער. זו עבודה לא קלה אבל לפני יומיים הודיעו לי שפיטרו את מוטי ככה שלא יכולנו לתכנן מהלכים. זה נחת עליי בהפתעה, אני אחזור הביתה עכשיו ואשים את הראש על הכרית כי אני באמת מותש. יש משחק ביום חמישי ולא הודיעו לי על ההמשך. כרגע אני מחר מעביר את האימון ואני מבחינתי מוכן להמשיך. יש משחק עונה והפנים לשם. מבחינתי מה שיגידו לי אעשה: אם זה לאמן נוער או להעביר את המשחק בכפר סבא. אנחנו מספיק זמן בכדורגל כדי לדעת שמבחן התוצאה הוא זה שיקבע. כרגע אני מאמן הפועל ואני אעביר את האימונים. במידה ויבוא מאמן ויוחלט שאהיה רק מאמן הנוער או שהוא לא רוצה אותי  זה בסדר מבחינתי. לעשות את שני הדברים זו עבודה לא פשוטה. יכול להיות גם שיבוא מאמן וארצה להישאר רק בנוער, לא בגלל מאמן מסוים אלא כי זו עבודה קשה והקונספט הזה לא יתאים לי".


על שיתוף שחקני נוער בבוגרים: "יש מקום לזה וזו המטרה הראשית של מחלקת הנוער. אני בתור מאמן שלהם גם יודע מי יכול לשחק בבוגרים ומי מהווה פוטנציאל, וזה מה שיקרה אני מאמין בקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי