מימר התייחס לניניס: "מי שימלא הוראות יהיה על המגרש"

שרון מימר
שרון מימר | עדי אבישי

מאמן מכבי פתח תקווה נשאל במסיבת עיתונאים לקראת בני יהודה על השיחה שערך עם הקשר היווני, עליה פורסם בספורט1, והבהיר: "תפקידי להסביר לו את המצב". יניב בריק: "מרגיש בבית, שמח שהגעתי לכאן"

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון בשבוע שעבר 1:3 באשקלון, מכבי פתח תקווה ערכה הערב (שבת) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק החשוב ביום שני מול בני יהודה (21:00).

המאמן שרון מימר פתח את דבריו: "אין ספק שכל משחק כרגע אמור להוביל אותנו קדימה, אם ננצח או להשאיר אותנו במקום לא טוב אם לא ננצח. כרגע אנחנו עוסקים בלהביא נקודות אם זה בכוח או במוח. משתדלים במוח אבל גם אם זה בכוח זה בסדר מבחינתו. בסה"כ אני מרוצה מאוד. בכל שבוע אנחנו משתפרים בכל מרכיב של משחק, המרכיב החשוב ששיפרנו זה האמונה וכל אחד מאמין בעצמו ובקבוצה. אם נמשיך ככה נתקדם למקומות טובים".

על השיחה עם ניניס, בה הובהר לקשר היווני כי ישחק אם יהיה טוב, אמר המאמן: "זה חלק משיחות שאני עושה עם כל השחקנים. אם שחקן מרגיש שהוא לא מבין משהו, מה קורה איתו, או שהוא לא מבין את ההוראות חלק מתפקידי זה להסביר לו בפירוט מה אני רוצה. זה לא משנה אם שמו הוא ניניס או מישהו אחר. אם הוא ימלא הוראות ויהיה שם כדי לעזור לקבוצה, הוא יהיה על המגרש".


ניניס. "יהיה על המגרש אם יהיה שם בשביל הקבוצה" ( עדי אבישי)

על מצבה של בני יהודה: "אני לא חושב שתהיה לזה משמעות, כי בני יהודה קבוצה טובה. המומנטומים משתנים, כמו שאנחנו היינו במומנטום לא טוב ושינינו אותו קצת. אם נבוא ונזלזל בטעות בבני יהודה, אנחנו ניכנס למומנטום שלילי ואנחנו לא רוצים את זה. אנחנו נבוא דרוכים כדי להמשיך את ההתקדמות שלנו".

על הליגה הצמודה: "כמו שאמרנו בשבועות הקודמים, לא נוצרה בטן לליגה והרבה קבוצות צמודות האחת לשנייה בטבלה. הרבה קבוצות לא ברחו וכל ניצחון יכול לסדר את הטבלה מחדש וזה טוב בשבילנו אחרי פתיחת עונה פחות טובה, שהצלחנו לצמצם פערים. אנחנו יכולים ללכת אחורה בשנייה, אבל נשתדל להתקדם".

המטרות: "מתחילת הדרך בשיחה שלי עם אבי לוזון שמנו לעצמנו למטרה להגיע לפלייאוף העליון ולהמשיך את ההתקדמות של המועדון הזה שעושה תהליך יפה בשנים האחרונות. זה לא יהיה קל כי יש עוד כמה קבוצות שעושות עונה טובה. אנחנו לא נוותר ודרך התקדמות במשחק שלנו ודרך תוצאות נשיג גם את המטרות שלנו".


מימר עם אבי לוזון. "דרך תוצאות נשיג גם את מטרותינו"

על השינוי שהביא למועדון: "אני בד"כ לא אוהב לדבר על שינוי ואני לא יודע מה היה פה קודם, כי באתי ואני מתייחס רק למה שיש. כשהגעתי אמרתי שיש פה חומר שחקנים טוב שיכול לעזור לנו להשיג את המטרה וככל שעובר הזמן יש שינוי והשחקנים באים יותר לידי ביטוי ומציגים יכולת טובה יותר גם באופן אישי וגם כקבוצה וזו אחת המטרות שלי כמאמן, כל הזמן להשתפר וללכת קדימה".

הקשר יניב בריק הוסיף: "חל שיפור ואתם גם רואים את זה בכדורגל החיובי שאנחנו מציגים ואין ספק שחל שינוי. הפציעה שלי? אני מרגיש טוב ועשו לי שישה תפרים ואני מרגיש בסדר גמור. אני מרגיש פה מעולה וקיבלו אותי טוב מההתחלה. אני מרגיש בבית ושמח שהגעתי למקום הזה. זו קבוצה עם שאיפות ומטרות שזו הייתה אחת השאיפות שלנו ואני שמח שזה המקום שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי