שחקני הפועל רעננה בעד מינויו של מנחם קורצקי

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

המדורגת הפני אחרונה צפויה למנות עוד השבוע מאמן חדש, בינתיים אקס המועדון, המועדף על הסגל, סירב. בונדר, שישוב לשמש כעוזר, ספג ביקורת אחרי ה-2:0 להפועל חיפה: "הפסדנו עוד לפני שהמשחק התחיל"

(גודל טקסט)

 אחרי שבוע שלם שבו עסקה הפועל רעננה בהאם דני בונדר יעמוד על הקווים או לא, ולאחר שהושגה "הודנא" עם ההתאחדות לכדורגל, הפועל רעננה לא הצליחה אמש (שבת) לעצור את הדהרה של הפועל חיפה ונכנעה 2:0 בסמי עופר.

רעננה דווקא נראתה בעניינים בדקות הפתיחה, אך ספגה כבר בדקה החמישית. "עוד לא התחיל המשחק והיה 0:1 להפועל חיפה", ניתחו בקבוצה, "קיבלנו גולים קלים מדי. זה רע שהפסדנו במשחק לא טוב של חיפה".

"כוכב" השבוע, דני בונדר, זכה גם לביקורת על שבחר לשחק עם שלושה בלמים. "לא הולך לנו עם השיטה הזו. ברגע ששינינו לקו של ארבעה בהגנה התחלנו לתקוף יותר ולסכן את השער", אמרו בקבוצה. גם העובדה שבונדר בחר להכניס למשחק את כארם ארשיד – שכבש שער מול הפועל עכו ב-0:2 בשבוע שעבר והיה נהדר – רק בדקה ה-78, הובילה לביקורת.


בונדר על הקווים מול קלינגר. במשחק הבא הוא אמור לשמש כעוזר (ערן לוף)

בנוגע לבונדר, המאמן עצמו דיבר בגילו לב אחרי המשחק על התכנית שלו לחזור לעמדת העוזר. באשר לעמדת המאמן הראשי, שחקנים בקבוצה היו שמחים לראות את מנחם קורצקי, שמכיר את המערכת היטב. כזכור, רעננה פנתה לקורצקי אחרי פיטוריו של גיא לוי, אך המאמן לא אהב את ההצעה.

קורצקי כידוע נמצא בהליך בוררות מול הפועל תל אביב, כשקבלת התפקיד ברעננה עלולה לפגוע בחלק מסעיפי התביעה כגון פגיעה בשם הטוב, כך שהמאמן רוצה שכר שלא יפגע בו מבחינת כלכלית. כך או כך, עוד השבוע עשוי להתמנות מאמן חדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי