קרע חלקי לכליבאת שייעדר מהמשחק מול מכבי חיפה

כליבאת
כליבאת | צילום: פרטי

פליקס נעים ושחקניו התאכזבו מה-0:0 הביתי מול מכבי נתניה, בקבוצה אמרו: "יצאנו פראיירים, לא ניצלנו את ההזדמנות". החלו חסר המזל שוב נפצע, פאס אמור להיות כשיר למשחק מול הירוקים

(גודל טקסט)

בבני סכנין יצאו ברגשות מעורבים מהתיקו הביתי מול מכבי נתניה (0:0). מצד אחד הקבוצה שיחקה כ-55 דקות ביתרון מספרי, אך מצד שני הייתה זו נתניה שסיכנה את השער מספר פעמים לקראת הסיום ורק יכולת גבוהה של מחמוד קנדיל השאירה נקודה לסכנין.

"יצאנו פראיירים. בבית שלנו אנחנו חייבים לתקוף יותר ובעיקר לנצל את המצבים שלנו ועד עכשיו זה לא קרה. הצוות המקצועי צריך לעבוד יותר עם החלק ההתקפי", אמרו הבוקר במועדון. בכל מקרה בסכנין מבינים כי הקבוצה חייבת חיזוק בחלק ההתקפי וימשיכו לחפש את הזר המתאים וזאת לאחר שחרורו של הברזילאי ג'יבה, שנבחן במהלך 10 הימים האחרונים. "לא נביא סתם שחקן, אלא אחד שיכול לקדם אותנו" אמרו במועדון.

בנוסף, מכת הפציעות לא עוזבת את בני סכנין בכלל ואת החלוץ מוחמד כליבאת בפרט. האחרון, שחזר רק לפני שבועיים מקרע בשריר שגרמה לו להיעדר כחודש ימים, נפצע אתמול שוב במשחק מול מכבי נתניה והערב עבר בדיקה ששוב קבעה כי השחקן סובל מקרע חלקי וייעדר בוודאות מהמשחק מול מכבי חיפה, אך צפוי לחזור לכשירות במהלך הפגרה ויחזור לסגל הקבוצה מיד לאחריה. הבלם אברהם פאס לא סובל מפציעה קשה ובמועדון מקווים כי יהיה כשיר למשחק בראשון הקרוב.


חלאיילה חזר להרכב: "נוכל להגיע לפלייאוף העליון" (ערן לוף)

מי שחזר להרכב הקבוצה הוא הקפטן חאלד חלאיילה שאמר אחרי המשחק: "הגענו למספר מצבים ביתרון של שחקן, אבל מצד שני גם נתניה יכלה לעקוץ אותנו ולכן התיקו משקף לדעתי. תמיד כאשר אתה ביתרון של שחקן אז אתה מרגיש פספוס אבל הפנים קדימה. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו במצב טוב בטבלה ואם נתחזק נכון בינואר, נוכל להגיע לפלייאוף העליון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי