בעכו יודעים: "המבחן האמיתי שלנו יהיה בשבת מול אשדוד"

אלדד שביט
אלדד שביט | אודי ציטיאט

אחרי ה-5:2 מול מכבי תל אביב, הצפוניים כבר חושבים על קרבות התחתית. אז'ובל וזינו עשויים לפתוח בשבת, שביט יעניק הזדמנות נוספת להופ

(גודל טקסט)
בהפועל עכו לא הופתעו מה-5:2 מול מכבי תל אביב אמש (ראשון) בבכורה של אלדד שביט על הקווים. במועדון לא אהבו את הקלות בה הצהובים יצרו מצבים כאשר רק היכולת הטובה של רם שטראוס מנעה הפסד גדול יותר. שביט הודה כי תוכנית המשחק שלו, שכללה מערך מעובה עם שלושה בלמים לא עבדה, ודווקא הגישה ההתקפית במחצית השנייה הטיבה לקבוצה. "השחקנים לא הבינו את הדרישות של המאמן החדש, ולא היה להם מספיק זמן לתרגל. המבחן האמיתי שלנו יהיה מול מ.ס. אשדוד. אם אנחנו רוצים לשרוד בליגה, אנחנו חייבים לנצח בבית את היריבות הישירות שלנו בתחתית", הסבירו היום במועדון. 

שביט צפוי לשנות את המערך בשבת כאשר לוטם זינו, שנכנס במחצית והציג יכולת טובה, עשוי לפתוח על חשבון אחד הבלמים. בן אז'ובל, שלא שותף בשל פציעה, גם נמצא בתמונת ההרכב. בנושא אחר, בעכו יקבלו החלטה השבוע לגבי הנבחן פיטר הופ. הניגרי שותף במשחק מול מכבי חיפה גביע הטוטו, אך לא הרשים. לא ברור אם הופ יחתום בקבוצה, ולכן בעכו יעניקו לו מספר ימים נוספים כדי להרשים את שביט. 
 




ישנה מערך. שביט (אודי צטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי