קלינגר לשחקנים: "המבחן הגדול שלנו יהיה מול מכבי נתניה"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה שיבח את השחקנים ושלח מסר לקראת קרב הצמרת בשבת. בן בסט עשוי לשוב להרכב, שכטר ינותח בברכו וייעדר כשלושה חודשים

(גודל טקסט)

מוליכת הטבלה, הפועל חיפה, חזרה היום (שני) לאימונים לקראת המחזור הקרוב, בו תפגוש את מכבי נתניה. במהלך האסיפה של ניר קלינגר בחר המאמן לשבח את השחקנים אחרי ההופעה מול הפועל רעננה ואמר: "יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר. כל הכבוד שהתמודדתם עם סגנון שעוד לא פגשנו העונה". על היריבה הבאה אמר המאמן: "המשחק מול מכבי נתניה יהיה מבחן גדול בשבילנו, מחכה לנו משחק סופר קשה".

עדן בן בסט, ששוב שולב כמחליף, צפוי לשוב להרכב של קלינגר, שמצדו מתלבט לגבי השחקן שיצטרך לפנות לו את המקום בחלק הקדמי. המאמן עדיין לא החליט האם לשמור על ההרכב שגבר על רעננה ושוב לשמור על אפשרות לשלב את החלוץ כמחליף.

בנושא אחר, יואב כץ האריך את ביקורו בישראל והוא צפוי להגיע למפגש בשבת. הבעלים המשיך להנמיך ציפיות וגם בשיחות הפנימיות עם אנשים המועדון והשחקנים דרש מהם לשמור על ריכוז. כץ מקווה כי בקבוצה ימנעו מרעשי הרקע, שמזכירים לחלק מהאנשים במועדון את עונת האליפות ההיסטורית.

הנהלת נתניה הקצתה לאוהדי הפועל חיפה 2,000 כרטיסים, ובמועדון מקווים כי קהל רב יגיע לתמוך בשחקנים כאשר כבר אתמול החלו במכירה המוקדמת. ענר שכטר יעבור מחר ניתוח לקיבוע הפיקה בברכו כאשר הוא צפוי לשוב לאימונים בעוד שלושה חודשים.



כבר חושב על נתניה. קלינגר (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי