ליגיונר חדש: אמיר בן שמעון חתם בסניצה הסלובקית

אמיר בן שמעון
אמיר בן שמעון | יח"צ

הקשר שגדל באשדוד והשאיר ליגה את אשקלון בעונה שעברה, ינסה לעשות דבר דומה עם נועלת הטבלה הסלובקית. הקבוצה מעיר הנמל תצא למחנה בקיסריה בפגרה וינסה להתחזק בזר ושני ישראלים בינואר

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
אמיר בן שמעון, שהתאמן לאחרונה במ.ס אשדוד בה גדל, טס הבוקר (שלישי) לסלובקיה וחתם הערב בקבוצת סניצה. הקשר בן ה-23 שהיה שותף למסע ההישרדות של הפועל אשקלון בליגת העל, ינסה לעשות דבר דומה בקבוצתו החדשה. סניצה נועלת את הטבלה בסלובקיה עם שלוש נקודות בלבד ב-14 מחזורים.


הליגיונר החדש הוא בנו של שחקן העבר מירו בן שמעון ואחיו של רן בן שמעון שמשחק בכפר קאסם מליגה א'. בן שמעון נחשב לכישרון גדול אבל שתי פציעות קשות עצרו לו את ההתקדמות בקריירה. פרט לאשדוד ואשקלון שיחק בן שמעון גם בהפועל ירושלים.



המחזור האחרון עצר את ההתקדמות של מ.ס. אשדוד בעידן עמיר תורג'מן. הקבוצה נכנעה 3:1 מול הפועל באר שבע, ונותרה עמוק במאבקי התחתית. אתמול (שני) התקבלו מספר החלטות במועדון לקראת התקופה הקרובה כאשר אחרי המפגש מול עכו, אשדוד תצא למחנה אימונים מיוחד בקיסריה במהלך הפגרה. המטרה של היציאהל מחנה היא לנצל את פגרת הנבחרות על מנת לשפר מספר אספקטים מבחינה הגנתית והתקפית.



יתגבשו בפגרה? שחקני אשדוד (דני מרון)


מי שצפוי לשוב להרכב לאחר הפגרה הוא יואב ג'ראפי. לעומתו, חן עזריאל צפוי לשוב לכשירות רק בעוד כחודשיים. החלוץ, ששבר את הקרסול, גובס ויתחיל את תקופת ההחלמה. בנושא אחר, במועדון פועלים על מנת לחזק את הסגל בחודש ינואר כאשר המטרה היא צירוף של זר אחד ושני ישראלים. ברביעי, הקבוצה תעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה מול הפועל באר שבע 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי