"וואקמה שובר שוויון, לא יהיה קל להוציא אותו מב"ש בינואר"

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

אבי נמני, סוכנם של מספר כוכבים מדוברים, התראיין ב-103FM על עתידו של הניגרי בב"ש, פרשת עידן ורד ("בית"ר לא יכולה לשלם כמו הגדולות, אך הוא רוצה להישאר") והבהיר את מעמדם של בניון, דאבור ואלישע לוי

(גודל טקסט)
לסוכן השחקנים אבי נמני יש לא מעט עבודה. מספר ממיוצגיו הם עידן ורד, טוני וואקמה ויוסי בניון, אולי שלושת הישראלים המבוקשים או לכל הפחות המדוברים ביותר לקראת חלון ההעברות של ינואר, והערב ב-103FM התראיין שחקן העבר והתייחס לסוגיות הבוערות.


תחילה אמר נמני על הקיפאון במו"מ בין בית"ר ירושלים לעידן ורד: "התקשורת יוצרת פה מצג של פאניקה והיסטריה, אבל אני יכול להגיד שמהצד שלנו אין שום פאניקה או היסטריה. כל מה שאומרים בתקשורת מגורמים שמנסים להלחיץ או כחלק מטקטיקה של מו"מ, אבל אנחנו בסך הכל רוצים שיהיה טוב לשחקן ולקבוצה – והשחקן אמר כבר כמה פעמים שהוא רוצה להישאר בבית"ר לפחות עד סוף העונה. אנחנו מחפשים פתרונות, לפעמים דברים לא קורים ברגע ויש צורך בסבלנות בשביל להגיע לשביל הזהב".



"עידן ורד הוא שחקן של בית"ר ירושלים ונראה מה יהיה בעתיד", המשיך נמני, "אם רוצים לעשות רע לבית"ר אז לא יושבים איתה, אנחנו לא במקום הזה בכלל".



"עידן ורד, כרגע, רוצה להיות בבית"ר ירושלים (דני מרון)


על הדמיון לסיפורו של עומר אצילי, שבסופו של דבר נמכר מבית"ר ירושלים לגרנאדה לאחר בוררות, אמר הסוכן: "זה טבעי שקבוצה רוצה לשלם כמה שפחות ושחקן לקבל כמה שיותר, זה תופס לכל הקבוצות. לכן אני לא נכנס להיסטריה מכך שדברים לא מסתדרים כרגע. זאת עובדה שבית"ר ירושלים לא יכולה לשלם כמו הקבוצות הגדולות, אבל עידן ורד, כרגע, כן רוצה להיות בבית"ר ואנחנו מנסים למצוא את הפתרון כדי שהוא יישאר גם לשנים הבאות. אני לא יודע לומר מה יהיה, אני מדבר על עכשיו".


לאחר מכן הפאנליסטים של תכנית הספורט שאלו על עתידו של טוני וואקמה: "אני לא בטוח שיהיה קל להוציא אותו מהפועל באר שבע בינואר, כי הוא באמת שובר שוויון. צריך משהו יוצא דופן בשביל להוציא אותו משם בינואר, צריכה להיות הצעה מאוד מאוד גבוהה כדי שב"ש תיתן לו ללכת".


על עתידו מואנס דאבור אמר הסוכן: "שאלו אותי אם יכול להיות שהוא יעבור בינואר, אז אמרתי שהכל פתוח. יש קבוצות שמעוניינות בו, אבל לישראל הוא לא יחזור. הוא נקנה ב-7 מיליון יורו והוא יימכר רק אם המחיר יהיה מאוד גבוה".



דאבור. תהיה הצעה גבוהה משמעותית מ-7 מיליון יורו?


ומה היה לו לומר על עתידו של יוסי בניון בבית"ר ירושלים? "אנחנו נמצאים בסוף חודש אוקטובר, נראה לכם שמישהו יודע מה יהיה בעוד חודשיים? אהיה עדין בניסוח שלי ואומר שיוסי הוא ילד גדול ואם הייתה לו תחושה לא טובה הוא כבר היה יושב עכשיו בבית. הוא עשה בשביל בית"ר העונה עבודה ממש טובה, אבל לפעמים יש עליות, ירידות ורגעים קשים יותר. בינואר אפשר יהיה לעשות חושבים ולהחליט. לא שמעתי דבר על אפשרות שהוא יהיה חלק מהצוות של נבחרת ישראל ולדעתי מדובר בנושא לא רלוונטי, כי לא יתעסקו בו בזמן הקרוב וידחו את זה לכיוון חודשים מרץ-אפריל".


מצבה של מכבי חיפה: "אני חושב שמדובר במועדון מצוין. נכון שהם לא מצליחים, אבל צריך לחשוב לעומק למה זה קורה. אני מאוד מאמין במכבי חיפה ובפוטנציאל שלה, זה מועדון שמנוהל בצורה חכמה גם אם עושים טעות כזו או אחרת. אני לא חושב שהבעיה של הקבוצה היא שחקנים, כי זה לא דבר שקורה שנה או שנתיים. זה שילוב של הרבה מאוד דברים, אולי לחשוב מחוץ לקופסא. אני חושב שהסגל שלהם הוא בסדר, לא מושלם, אבל אפשר להוציא ממנו דברים".



"הסגל של מכבי חיפה לא מושלם, אבל אפשר להוציא ממנו דברים" (עדי אבישי)


הסוכן התייחס גם לעתידו של המאמן אלישע לוי, שסיים את דרכו בנבחרת, ואמר: "לא ידוע לי על פנייה אליו ממכבי חיפה. הוא כרגע בחופשה ביפן".


לסיום נשאל נמני אם הוא שוקל להתמודד כיו"ר ההתאחדות: "בעתיד כן. כיום אני עסוק, יש לי עבודה ועסק משלי. זה לא משהו שיכול לקרות בשנים הקרובות. אני חושב שעופר עיני עשה עבודה טובה בצד הכלכלי, אבל מצד שני הוא לא מחובר לכדורגל וצריך יו"ר שהוא יותר מחובר לענף"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי