ערן לוי חזר לאימונים, עשוי לשחק מול הפועל חיפה

ערן לוי
ערן לוי | צילום: אודי ציטיאט

קפטן מכבי נתניה שב לכשירות מלאה וישוב לסגל למשחק בשבת מול המוליכה (18:00, ישיר בספורט4HD). גם ורגוץ' ערך אימון מלא וישוב ל-11. מקורבי עלי מוחמד: "אף קבוצה לא פנתה, לא השתנה דבר"

(גודל טקסט)

 לאחר יום של מנוחה, מכבי נתניה שבה היום (שלישי) בצהריים לאימונים לקראת המשחק החשוב ביום שבת מול הפועל חיפה (18:00, ישיר בספורטHD4).

הבשורה הגדולה מגיעה מכיוונו של ערן לוי, ששב לאימונים מלאים וצפוי להיות בסגל במשחק בשבת. גם ברנקו ורגוץ', שסובב את הקרסול, ערך אימון מלא וצפוי לחזור להרכב. דני עמוס, שגם כך לא יהיה בסגל עקב ההרחקה זכר למשחק ביום שבת, זכה למנוחה.

לקראת המשחק בנתניה יצאו בקמפיין בשיתוף עם שחקני הקבוצה, אשר מעודד את האוהדים לרכוש כרטיס למשחק החשוב ובנוסף בקבוצה החלו במכירה מוקדמת במספר נקודות בעיר.

בנוגע לעלי מוחמד, שעל ניסיונה של נתניה לפתוח את חוזהו ולהגדיל את סעיף השחרור ממיליון דולר כתבנו כבר בחודש שעבר, נכון לרגע זה בנתניה בודקים מבחינה משפטית את החוזה שנחתם והאם הסעיף תקף רק בתום העונה או בכל שלב שהוא. נכון לרגע זה, בנתניה טוענים כי הקבוצה לא קיבלה אף פנייה. בסביבת השחקן מסרו: "לא השתנה שום דבר. זה טבעי שכשנתניה מצליחה ככה עלי יזכה לחיזורים, אבל כרגע אף קבוצה לא עשתה איזשהו צעד". באותו פרסום שהוזכר לעיל גם צויין שמכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל ב"ש כבר גיששו בסביבתו.


עלי בורח למכבי תל אביב. אין חדש בעניינו של הקשר (דני מרון)

בעניין אחר, בית"ר טוברוק תגיש מחר סיכומים לבוררות בנושא דיא סבע, כאשר זהו השלב האחרון בתהליך מצידה של טוברוק, כאשר בתוך חודש צפוי עוה"ד רועי רוזן, להגיש את הסיכומים מטעם נתניה. בקבוצה מעריכים שתוך מספר שבועות לאחר הגשת הסיכומים מצידם יפסוק הבורר תגר עמיאל על הסכום אותו תשלם נתניה לטוברוק בעבור שירותיו של סבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי