כץ: התמודדנו מול ב"ש ובית"ר, נתמודד גם מול מכבי נתניה

יואב כץ. לא התאמצו
יואב כץ. לא התאמצו | צילום: ערן לוף

בעלי הפועל חיפה לקראת קרב הצמרת בשבת (18:15, ספורט4): "אני מקווה שהפעם גם ננצח". קלינגר מתלבט האם להחזיר את בן בסט להרכב

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לקראת משחק הצמרת מול מכבי נתניה (שבת, 18:15, ספורט4). בחיפה מדברים על המשחק הקרוב כ'צומת דרכים' שיקבע האם הקבוצה אכן יכולה להתמודד לאורך העונה כקבוצת צמרת לגיטימית.

במסיבת עיתונאים שנערכה היום (חמישי) בהשתתפות הבעלים יואב כץ והמאמן ניר קלינגר אמר הבעלים: "נתניה קבוצה מצוינת, אבל התמודדנו בעבר במאבקי הצמרת מול באר שבע ובית"ר ונדע להתמודד גם מול נתניה. הפעם אני מקווה שגם נדע לנצח. העונה יש לנו שחקנים איכותיים ומחויבים. אנחנו מסתכלים רק למשחק הקרוב וכאשר נחשוב לנכון, נשב עם השחקנים לגבי העתיד".

קלינגר התייחס גם לניצחון האחרון מול הפועל רעננה: "בשבוע שעבר חששנו מאוד והיינו צריכים לפמפם לשחקנים על הקושי ובעיקר אני שמח שגם בדקות הלא טובות שלנו, לא ספגנו שערים. נתניה משחקת בשיטה שונה לגמרי ונצטרך להמשיך להיות מחויבים".

המאמן אינו מתכוון לבצע שינויים בניגוד לשבוע שעבר. קיימת רק התלבטות אחת – האם להחזיר את החלוץ עדן בן בסט להרכב. אם זה אכן יקרה, ראדו גינסארי ככל הנראה ירד לספסל.

יואב כץ. בטוח לקראת מכבי נתניה (ערן לוף)
יואב כץ. בטוח לקראת מכבי נתניה (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי