קורצקי: "הגעתי לפה עם אמונה חזקה שנישאר בליגה"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

מאמנה החדש של הפועל רעננה הוצג במסיבת עיתונאים והוסיף: יש פה סגל טוב אך לא מאוזן. מקווה שנתחזק

(גודל טקסט)

מאמן הפועל רעננה החדש/ישן מנחם קורצקי ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי תל אביב, בה הוצג בפעם הראשונה כמאמן הקבוצה.  

קורצקי, שחתם לעונה וחצי, פתח ואמר: "היה מרגש לחזור. כשסגרנו את החוזה, חיכיתי מאוד לאימון הראשון. הרגיש לי כאילו לא עזבתי. התחלנו כמו שצריך ואני מרוצה. זה מקום שעזר לי להתפתח, ואני עזרתי לו. היה שיתוף פעולה טוב בינינו ואני מקווה שנמשיך את זה השנה". 

על החשש להגיע לקבוצת תחתית: "אין לי חשש. לא חשבתי על זה. ברגע שפנו אליי מרעננה ואמרו לי שהם צריכים אותי לא עלה אצלי שום דבר. קרה מה שקרה בהפועל תל אביב, אבל מבחינתי הצלחתי להביא תוצאות טובות שם. נכון שלא נשארנו בליגה, אבל היו דברים שהפריעו שלצערי נפלו בקדנציה שלי. אני בא לפה עם אמונה מאוד חזקה שהמועדון הזה מספיק חזק כדי שנשאיר אותו בליגה ביחד"

על הסגל: "בינתיים לא מוכח שהסגל חזק, אבל יש פה סגל טוב. יחד עם זאת, הוא לא מאוזן. יש רק מגן ימני אחד, ורק שני בלמים בעלי ניסיון. יכול להיות שיגיע חיזוק לפני ינואר. אני לא אומר שהסגל לא נבנה כמו שצריך, היו כמה פציעות שהשפיעו, שחקנים שלא הביאו את עצמם לידי ביטוי. הסגל טיפה קצר, יש המון צעירים שנכון לעכשיו זה לא מה שיכול לדחוף את הקבוצה קדימה. צריך להביא שחקנים עם יותר ניסיון". 


קורצקי. יחזור לסגנון הישן (דני מרון) 

סגנון המשחק: "בשלב ראשון ננסה לחזור לסגנון הישן, של קבוצה שקשה לשחק נגדה. אני בטוח שכשנביא את התוצאות, נראה גם קבוצה התקפית שמגיעה למצבים. אי אפשר לחשוב רק הגנה, אבל זה הלחם והחמאה".

המשחק הראשון בניהולו מול מכבי תל אביב: "זה אולי המשחק הכי קשה בליגה. אין לנו פריבילגיה לוותר על אף משחק. גם המשחק הראשון שלי אשתקד בהפועל תל אביב היה מול מכבי, הפסדנו 1:0".

המנכ"ל גיל קופר דיבר גם הוא: "מנחם הוא המאמן האחרון לעונה. אנחנו בטוחים שהוא יכול להחזיר את הדי.אן.איי של תשוקה ואינטנסיביות. בתחילת העונה ניסינו לקדם את הקבוצה ולשחק יותר יפה, ידענו שזה עלול לעלות לנו ביוקר. גם בעונה שעברה עם חיים סילבס ניסינו לעשות את זה, אשר אלון התבטא שהוא רוצה גם לשנות את הסגנון. מנחם הגיע בשביל להחזיר את הקבוצה לדי.אן.איי הישן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי