רוסלן ברסקי: "אם מכבי תל אביב תגיד לי לחזור, אחזור"

רוסלן ברסקי
רוסלן ברסקי | צילום: ערן לוף

קשר הפועל חיפה בראיון ל-103FM: "כיף גדול לעשות את המקפצה לליגת העל, כבר בתחילת העונה ידעתי שיש לנו פוטנציאל", העתיד: "רוצה לשחק בנבחרת ישראל, אלברמן היה המודל שלי לחיקוי"

(גודל טקסט)

ההפתעה הגדולה ביותר של עונת 2017/18 בליגת העל היא ללא ספק הפועל חיפה. היום (חמישי) רוסלן ברסקי התראיין ל-103FM וסיפר על התוכניות של הקבוצה לעתיד, מפגש הפסגה מול מכבי נתניה במחזור הקרוב והשיפור המשמעותי תחת ניר קלינגר. 

ברסקי פתח את הראיון: "זה כיף גדול לעשות את המקפצה מהליגה הלאומית לליגת העל, אני שמח לקבל את הבמה בהפועל חיפה. זה כיף שכולם מדברים עליי ככה ורואים אותי משחק. ידעתי שיש לנו פוטנציאל גבוה כבר בתחילת העונה, לא ציפינו לפתוח את העונה כמו שפתחנו. אין ספק שאנחנו רוצים להמשיך בקצב הזה, ולצבור נקודות. המטרה היא לעשות עונה מדהימה עם הפועל חיפה". 

העתיד: "אני רוצה להתעסק בעונה הזו. כרגע, אני שחקן של מכבי תל אביב בכול מקרה. אם הם יגידו לי לחזור, אין לי ממש ברירה ואני אחזור. מה יהיה בעתיד? את זה נדע רק בסוף העונה. אני לא יודע אם מכבי תל אביב או הפועל חיפה ירצו". 


לא מתעסק במחמאות. ברסקי (ערן לוף) 

המחמאות: "לא יצא לי לחשוב אם מחמיאים לי יותר מדי. אני מנסה כמה שפחות לעסוק בדברים האלה, זה עשוי להסיח את דעתי. אני רוצה להתרכז רק בעבודה קשה. אני חושב שאני שולט בהרבה אספקטים בעמדה שלי. לא ציפיתי לשחק בהרכב בכול משחק, ידעתי שאוכיח את עצמי. לא חשבתי שאפתח במשחק הראשון, אבל לא חששתי. ידעתי שעם התמדה ועבודה קשה אפשר להגיע להרכב". 

מאבק על אליפות: "כולם שואפים ורוצים לתת עונה גדולה, אבל לצאת בהצהרות כאלה יהיה מוקדם מדי". 

החלום: "אני רוצה לעשות עונה מדהימה עם הפועל חיפה, ואחרי זה לייצג את נבחרת ישראל. לשחק מעבר לים זה חלום גדול". 

מודל חיקוי: "גל אלברמן, ראיתי אותו משחק מגיל צעיר וניסיתי ללמוד ממנו הרבה. היום אני בעיקר רוצה ללמוד משחקנים שמשחקים בחו"ל". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי