מימר: "לשחקנים יש עד ינואר להראות לי את יכולתם"

שרון מימר
שרון מימר | לירון מולדובן

מאמן מכבי פתח תקווה ערך מסיבת עיתונאים לקראת הפועל ב"ש (ראשון, 20:00 בספורט2) ואמר: "נפגוש את הקבוצה הכי חזקה בארץ". אבי לוזון ספד לנחמן מנדל: "אדם שכל חייו היו סביב המועדון"

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד הדרמטי לבני יהודה, מכבי פתח תקווה ערכה הבוקר (שישי) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע שיערך ביום ראשון (20:00, ישיר בספורט2), בהשתתפות המאמן שרון מימר: "אין ספק שהמשחק האחרון היה מאכזב ובעיקר התוצאה כי המשחק הזה מבחינת המיקום בטבלה יכול היה לקחת אותנו לכיוון הפלייאוף העליון, גם עם איך שהמשחק התפתח לא היינו צריכים להפסיד בו, אבל חוסר ריכוז בדקות האחרונות גרם לנו להפסיד. תחושות לא נעימות, אבל אנחנו כבר מרוכזים במשחק הבא".

על חוסר ההצלחה ליצור רצף אמר המאמן: "זאת עובדה ואני עדיין לא הצלחתי למצוא את הסיבה כי אנו מחוייבים ומשחקים טוב יותר. קורים דברים ויש תקופות שיש פחות מזל. נמשיך לעבוד קשה ולא נהיה תלויים במזל".

על היריבה הוסיף מימר: "הפועל באר שבע זו הקבוצה הכי טובה בארץ, נקודה. היא קבוצה בליגה שלנו והיינו צריכים לקבל אותה מתישהו. ננסה להמשיך את ההתקדמות ולנצח, גם מול הפועל באר שבע. התחברתי למועדון, יש שם אנשים יוצאים מן הכלל. לא היה לי חיבור כזה כמעט באף מקום. כיף לפגוש אותם, אבל עד המגרש. לקבל אותם אחרי משחק באירופה? אני לא חושב שיש לזה משמעות. ראיתי את החילופים שם והשחקנים שנכנסו שם הם שחקנים מובילים בכל קבוצה בארץ ובכל מצב שהוא משחק נגדם הוא הכי קשה בליגה. במשחק האחרון נגדם בגביע הטוטו הצגנו משחק טוב ופיספסנו את העלייה לחצי הגמר, אבל אין קשר בין הדברים. משחק חדש ושחקנים חדשים אבל כל משחק מתפתח אחרת".


"לקבל אותם אחרי משחק באירופה? המחליפים שם שחקנים מובילים בכל קבוצה" (אודי ציטיאט, בוקרשט)

על המטרות והשינויים בינואר הבהיר: "אני מאמין שאנחנו יכולים להגיע לפלייאוף העליון. יש לנו סגל מספיק טוב אבל הכל תלוי בחיבור ובנקודות שנביא בתקופה הקרובה. אם נצטרך, יש פה רצון גדול מצד ההנהלה כן לשדרג בינואר ולחזק את הקבוצה. אנחנו שתי נקודות בלבד מהפלייאוף העליון. אני לא חושב שצריך לפרק את הקבוצה, כי הקבוצה כקבוצה היא בסדר גמור ומתקדמת. כל פעם יש לנו נקודה שמתפספסת אם זה החמצות או טעויות בהגנה. עד ינואר השחקנים צריכים להראות לי מה הם יודעים וכמה הם יכולים לעזור לקבוצה. לקראת ינואר נחליט מה השינויים ואם צריך שינויים. יש הרבה קבוצות טובות שנלחמות על הפלייאוף העליון".

אימון הקבוצה שהיה אמור להתחיל בשעה 10:00, הוזז לשעה 11:00 וכלל הקבוצה, כולל השחקנים, יקחו חלק בהלוויתו של נחמן מנדל, מסמלי המועדון. המועדון יקיים לזכרו דקת דומייה וטקס לפני המשחק מול הפועל ב"ש, כאשר השחקנים יענדו סרטים שחורים. אבי לוזון מסר הבוקר לספורט1: "מדובר באדם ענק שכל חייו היו סביב מכבי פ"ת". "יקח כמה ימים לספר פרטים על נחמן, על האדם הזה. מדובר באוהד אמיתי עד יומו האחרון. בשנה הראשונה שלי, כשהגעתי בגיל 6 למכבי, הוא היה מנהל הקבוצה שלי", ספד לו מנהל הקבוצה עמי פאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי