דראפיץ': "יש פה קבוצה שיכולה להפתיע כמו לסטר"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

מאמן מכבי נתניה פירגן לשחקניו לקראת המפגש מול המוליכה הפועל חיפה, אך הודה: "היכולת ירדה כשלקחנו דברים בשחצנות". קלינגר: "כץ הציע שסיוסטדט יעבור לקישור וטוב שהקשנו לו" (שבת, 18:00 בספורט4)

(גודל טקסט)

מכבי נתניה מסיימת היום (שישי) את הכנותיה לקראת המשחק הביתי מחר מול המוליכה הפועל חיפה (18:00, שידור ישיר בספורט4), קרב בין שתי ההפתעות הכי נעימות העונה בליגת העל לאחר תשעה מחזורים.


לקראת המשחק אמר המאמן סלובודאן דראפיץ' במסיבת עיתונאים: "רוצים לראות איפה אנחנו עומדים מול הקבוצה הכי טובה בארץ. אם נשחק יותר טוב משבוע שעבר, אפשר להצליח. אנחנו חושבים שהפועל חיפה בכושר הכי טוב, עם סגל טוב ומאמן טוב. יהיה משחק מעניין, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו".

 

על פתיחת העונה אמר המאמן: "אני הרבה שנים בכדורגל, אני זוכר עונות שאשדוד ופ"ת פתחו טוב ואני מקווה שלא נהיה קבוצה כזאת שפותחת טוב ומסיימת רע. יש פה קבוצה שיכולה להפתיע כמו שלסטר הפתיעה, אבל צריך להתקדם ממשחק למשחק. זה עניין של סגל רחב שלא לכל הקבוצות יש".


מיקום בטבלה
: "אנחנו יודעים איפה אנחנו נמצאים. צריך לחיות את הליגה והמקצוע ואנחנו נהנים מהמקום שלנו. יש עוד הרבה דברים לעבוד עליהם".



דראפיץ'. "זוכר קבוצות שפתחו טוב וסיימו גרוע" (לירון מולדובן) 


התפתחות המועדון:
"נהנים מכל רגע. רואים את המועדון ואת ההתפתחות שלו בשנתיים האחרונות והמטרה שלי היא להמשיך לפתח. אנחנו רוצים שהקהל יבוא מגרשים ויש פוטנציאל ענק. קבוצות מתעניינות בשחקנים שלנו מכבי נתניה של העונה זה סיפור יפה".


המחמאות הרבות מהתקשורת:
"מחמאות הן כיפיות, אבל חשוב לא לקחת את זה בשחצנות כמו שכבר עשינו כמה פעמים והיכולת ירדה. כולם מתייחסים אלינו כקבוצה שיכולה לנצח כל משחק. עכשיו זה תלוי בנו".



שחקני מכבי נתניה חוגגים. "חשוב לא לקחת את זה בשחצנות, כבר עשינו זאת" (דני מרון)


לצדו של דראפיץ' ישב ניקו אולסק שהוסיף: "זה משחק מאוד חשוב ואנחנו רוצים לנצח. אנחנו פשוט רוצים להשתפר בכל משחק. אנחנו והפועל חיפה קבוצות מפחידות ואגרסיביות. אנחנו רוצים לשחק בדרך שלנו. אנחנו לא סופר שמחים מאיך שמשחקים, אנחנו משחקים טוב אבל רוצים להשתפר".


מאוחר יותר, בנתניה השלימו היום בצהריים את ההכנות, כאשר הצוות המקצועי ערך לשחקניו אסיפה והקפיד בעיקר על עניין הנעת הכדור שלקה בחסר מול סכנין. גולן אלקסלסי יזכה להופעת בכורה העונה בהרכב, במקומו של דני עמוס המורחק שסובל מדלקת קלה בגיד האכילס. עלי מוחמד החולה לא התאמן עקב מחלה ובקבוצה מאמינים שיפתח, כאשר דן גלזר נמצא בכוננות. בקבוצה יחליטו ברגע האחרון אם ערן לוי שחוזר לסגל לאחר שני מחזורים יפתח ב-11 ובמידה ולא, דידייה קוגבנייה יעלה בהרכב שבוע נוסף. גם ברנקו ורגוץ' שסבל מכאבים בקרסול ונעדר מול סכנין,ישוב ל-11 במקומו של דודי תירם.



הרכב משוער: גולן אלקסלסי, ויקי כחלון, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', בן צעירי, ניקו אולסק, עלי מוחמד(דן גלזר), אביב אברהם (דן גלזר), ערן לוי (דידייה קוגבנייה), דיא סבע, אלחסן קייטה. 


סיוסטדט:  לא לחוצים מהמקום הראשון, רק נהנים ממנו

"המשחק מול מכבי נתניה הוא משחק קשה אבל נגיע אליו מוכנים, כמו לכל משחק", כך אמר רסמוס סיוסטדט קשר הפועל חיפה לקראת המשחק מחר מול העולה החדשה והמפתיעה. השוודי, שהתחתן שלשום באופן רשמי בשגרירות שלו בישראל ובשבוע הבא מתכננים לו מסיבה במועדון, לא מתרגש מהטבלה: "אנחנו לא מרגישים לחוצים, אלא נהנים איפה שאנחנו נמצאים ורוצים להמשיך וליהנות".


סיוסטדט התייחס לשינוי בעמדה שלו מתחילת העונה כשעבר לקישור מעמדת הבלם השלישי: "אני מאוד אוהב לשחק בקישור האחורי ולהביא את היכולות הטובות שלי". גם המאמן ניר קלינגר התייחס לשינוי וסיפר: "כשהחתמנו את רסמוס וידענו שמדובר בשחקן שיכול לשחק בכמה עמדות. כאשר הבנו שדור פרץ לא יגיע לכרמל, הבעלים  יואב כץ הציע רעיון שרסמוס יעבור לקישור ואני שמח שיישמנו את הרעיון".


קלינגר מתכוון להמשיך עם אותו הרכב שניצח במחזור הקודם את רעננה 0:2 בסמי עופר. ההתלבטות היא האם לשבץ ב-11 את עדן בן בסט אבל הנטייה היא שלא לעשות שינויים בהרכב מנצח. הצוות המקצועי ערך אסיפה טקטית בה צפו השחקנים בקטעים מהמשחק שלהם מול רעננה בשבוע שעבר ובקטעים של מכבי נתניה.



בן בסט. יפתח או לא? (ערן לוף)


הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, רסמוס סויסטדט, רוסלן ברסקי, מקסים פלקושצנקו (עדן בן בסט), חנן ממן, ראדו גינסארי, אלון תורג'מן.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי