סילבס מתלבט בין עאבד לדוידוב, ברוסו יפתח

דידייה ברוסו
דידייה ברוסו | דני מרון

קבוצתו של סילבס מקווה לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות (שני, 19:45), הפעם מול אשקלון. המאמן טען: "הם חזרו מפיגור מול מכבי ת"א ומתחו את הפועל ב"ש, אבל אנחנו באים לנצח". סמיליאניץ' ישוב לקישור של נעים

(גודל טקסט)
אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון (שני הפסדים ברצף), הפועל אשקלון תקווה מחר (שני, 19:45) לצבור שלוש נקודות כדי להתרחק מהאזור המסוכן. כרגיל העונה, יובל נעים צריך להתמודד עם הרחקות כאשר רמזי ספורי ועוז ראלי – שספגו כרטיסים אדומים מול בית"ר ירושלים (2:0) – לא יעמדו לרשותו. מי שיחזור מעונש השעייה יהיה הקשר מילאן סמיליאניץ', שהורחק מול מכבי פתח תקווה במחזור השמיני (3:1). הקשר הסרבי אמור לשוב להרכב. לצדו במרכז הקישור אמורים לפתוח מושיקו לוגסי ומירקו אורמוש.




נעים יקבל לרשותו חזרה גם את השחקנים הפצועים גודנס אג'אי וברניסלב יובאנוביץ' שנעדרו מהמשחקים האחרונים. יחד עם זאת, עדיין לא ברור אם השניים, או אחד מהם, יחזרו להרכב. בהתקפה מי שאמור לקבל את הקרדיט הוא שון מלכה, שגילה יכולת טובה במשחקים האחרונים. גם יוסיפ איבנצ'יץ', שמאכזב מתחילת העונה (שער ליגה אחד), עשוי לפתוח. בעמדות המגנים, החסרה בלאו הכי לאור העובדה שאלעד גבאי גמר את העונה, אמורים לפתוח ירדן אבוחצירה (ימין) ושי חדד (שמאל). עם זאת, ישנו סיכוי שאורמוש יפתח בעמדת המגן הימני. בנושא אחר, הנהלת הקבוצה החליטה לאפשר כניסה חינם לחיילים בחובה. כמו כן, גם נשים וילדים עד גיל 10 יוכלו להיכנס ללא תמורה. 



שדרוג לסגל. נעים (דני מרון) 


סילבס הזהיר, ברוסו עשוי לפתוח

בעירוני קריית שמונה ירצו לרשום ניצחון שלישי ברציפות, אחרי המפגש מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו וה-0:1 היקר מול מכבי חיפה במחזור האחרון. עם זאת, למרות האופטימיות אחרי שני המשחקים האחרונים, במועדון מבינים כי תוצאה לא טובה מול אשקלון תשכיח את ההצלחה ומאמן הקבוצה חיים סילבס התייחס לכך כשאמר: "אין ספק ששני הניצחונות בבית נתנו לנו הרבה ביטחון, היה לנו שבוע אימונים טוב ומספיק זמן כדי להגיע מוכנים למשחק. אני חושב שקריית שמונה היא לא אנדרדוג מול אף קבוצה בבית, אבל אי אפשר לזלזל באשקלון שהיא קבוצה מצוינת ומאומנת. ראיתי את אשקלון חוזרת מפיגור מול מכבי תל אביב ומותחת את באר שבע עד לדקה התשעים, אבל אנחנו באים לנצח וניצחון יקפיץ אותנו למעלה". 

 


עאבד. טען שהוא ראוי לפתוח, אם האם יקבל את חולצת ההרכב? (ערן לוף)


הקבוצה תצא היום לבית מלון באזור אשקלון שם תשהה עד למשחק. "נגיע מוכנים בכל הפרמטרים ונקווה לחזור עם תוצאה טובה", הוסיף סילבס. הקשר הפורטוגלי אפונסו טיירה ייעדר בגלל צהובים ודידייה ברוסו צפוי להחליפו ב-11. ההתלבטות של הצוות המקצועי היא בין אחמד עאבד שנכנס כמחליף מול חיפה וכבש לבין עידו דוידוב, שהיה פחות טוב במשחק האחרון. 


הרכבים משוערים
הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, ירדן אבוחצירה (מושיקו לוגסי), אבי מלכה, טל מכלוף, שי חדד, מילאן סמיליאניץ', רודי חדד, מירקו אורמוש, טל איילה, שון
מלכה, גודנס אג'אי (יוסיפ איבנצ'יץ').  


עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נאסר, מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, סאן מנחם, עדן שמיר, דידייה ברוסו, איסמעיל ריאן, עידו דוידוב (אחמד עאבד), שובל גוזלן, נייג'ל האסלביינק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי