קרויף: כבר ראיתי משחקים חלשים יותר שלנו העונה

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב לא נשמע מרוצה מה-0:1 על הפועל רעננה, בו הציגו הצהובים יכולת חלשה. גם מיכה הודה: "אחד המשחקים הכי חלשים שאני זוכר בשנים האחרונות". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב אמנם יצאה הערב (ראשון) לפגרה אחרי 0:1 על הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-10 בליגה, אך הציגה יכולת חלשה שזיכתה את השחקנים בשריקות בוז צורמות מהקהל, שהגיע בנוכחות דלילה ליציעי האצטדיון בנתניה. הצהובים חגגו מול הקבוצה של מנחם קורצקי, שערך בכורה מחודשת בקבוצה מהשרון, שהציגה יכולת טובה אך נותרה ללא נקודות בסיום. 


המאמן ג'ורדי קרויף אמר בסיום:" אני חושב שזאת הייתה יכולת לא טובה ושאם הייתה אפשרות להחליף יותר שחקנים היינו עושים את זה, כי לשחקנים לא היו אנרגיות. השחקנים נתנו הכל, אבל היו עייפים. לקחנו שלוש נקודות אבל הקבוצה לא הייתה רעננה אז מבחינה מקצועית זה לא היה ניצחון טוב אבל מבחינה מנטלית אני מרוצה. נחזור מהפגרה חזקים יותר".


אם זה היה המשחק הגרוע ביותר העונה: "כבר ראיתי משחקים רעים יותר השנה. שיחקנו עם אותו הרכב ארבעה משחקים ב-12 ימים וזה לא דבר קל. היו שחקנים שלא היו כשירים לחלוטין אבל שיחקו בכל זאת ולא היו לנו מספיק שחקנים לעשות רוטציות. אני מקווה שנחזור חזקים יותר מהפגרה. זה היה משחק קשה מאוד מבחינה פיזית וכל מה שהיה לנו בראש זה שלוש הנקודות".



קרויף. מחכה לחזרה של הפצועים (דני מרון)


היכולת: "אני חושב שהקבוצה שיחקה טוב במשחקים האחרונים, בעיקר באסטנה ובעכו. ואני חושב שהשחקנים האלה היו ראויים להמשכיות. כמובן שאני רוצה לראות כדורגל טוב יותר אחרי הפגרה, כמו שהצגנו מול אסטנה. גולסה ומיכה, שלא יכול היה לשחק היום יותר מ-30 דקות, יחזרו ומקווים שגם רודריגס. לגבי דסה הסיכויים לא גבוהים אבל נראה".


גם דור מיכה יודע שהקבוצה שלו לא שכנעה: "חוץ מאת שלוש הנקודות אין מה לקחת. אחד המשחקים הכי חלשים שאני זוכר בשנים האחרונות. הפגרה באה בזמן ואנחנו צריכים להשתפר. יש לנו אלף ואחד תירוצים כי היו לנו הרבה משחקים ורוטציה קצרה, אבל כמובן שאנחנו צריכים להשתפר"

החזרה שלו: "ברור שאני שמח לחזור אחרי פציעה. אני לאט לאט נכנס לכושר ומשחק יותר ויותר. אחרי הפגרה אני מקווה להיות שם בשביל הקבוצה. בטוח שאנחנו רוצים לשחק יותר אטרקטיבי כדי שהקהל יהנה, זה מה שהמאמן מאמין בו. אחרי הפגרה נקבל כמה שחקנים חשובים ואני בטוח שניראה יותר טוב".



מיכה. יודע שהצהובים צריכים לחזור אחרת מהפגרה (דני מרון)


אצל המפסידה, סיכם מנחם קורצקי את הבכורה המחודשת שלו על הקווים ברעננה: "פספסנו הזדמנות להשיג תוצאה טובה. השחקנים שלי עבדו קשה, רצוי שנעבוד קשה כדי שנדע לנצח משחקים כאלה. אני חושב שהדברים חוזרים על עצמם אצלנו. ספגנו שער נאיבי, ומנגד דברים מתפספסים לנו בחלק הקדמי. אנחנו לא מספיק איכותיים בביצוע שלנו. אם נעבוד כמו שצריך, נדע גם להתאושש מזה".

החיזוק: "אני מקווה שנמצא מישהו שיוכל לעזור לנו כבר עכשיו".


המאזן שלו בשנים האחרונות: "אני לא מפחד משום דבר ובטח לא מתדמיות של אנשים. אני בטוח שעם יכולת כזו, נוכל להישאר בליגה. אני קצת עצוב שזה הפך לבדיחה בנוגע למאמנים. צריך קצת יותר אורך רוח לגבי מאמנים, שינויים לא מגיעים ביום אחד. ברגע שהביטחון יחזור לשחקנים, גם נשיג תוצאות טובות ונישאר בליגה".



קורצקי. לא מפחד מתדמיות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי