עכו גברה 1:3 על מודיעין, צמד לסם אלישע

אלדד שביט
אלדד שביט | אודי ציטיאט

הקבוצה של אלדד שביט ניצחה בהרכב משני את יריבתה מליגה ב', סאם אלישע הרשים עם צמד וסחט מחמאות: "אין ספק שאם ימשיך כך, הוא יחזור לרוטציה". השחקנים יתאמנו בג'דיידה לקראת ב"ש בשבוע הבא

(גודל טקסט)

בניגוד לשאר הקבוצות בליגת העל בהפועל עכו לא נחים בפגרה אלא מתכוננים למשחק הליגה בשבת הבאה מול הפועל באר שבע. בעכו ערכו במהלך השבוע משחק אימון מול הפועל עפולה (1:0) והבוקר (שישי) הדרימה הקבוצה למשחק אימון מול עירוני מודיעין מליגה ב', עליה גברה 1:3. 

המאמן אלדד שביט בחר לתת עדיפות לשחקני הספסל ושחקני הסגל הרחב כאשר שחקנים בכירים כמו השוער רם שטראוס, המגן גל שיש, הבלמים עמית ביטון ומחמודו סיסוקו וגם הקשרים גבי קניקובסקי ועמראן אלקרינאווי לא שותפו כלל במשחק. החלוץ סאם אלישע כבש צמד ושער נוסף הבקיע סיראז' נסאר.

בעכו שיבחו בסיום את אלישע ואמרו: "בצוות המקצועי בכלל והמאמן החדש רצה ללמוד את הסגל ולראות חלק מהשחקנים במשחק פעיל. חלק מהשחקנים עשו לשביט כאב ראש חיובי ובראשם סאם אלישע. אין ספק שאם ימשיך ביכולת כמו שהציג במשחק הזה, הוא יחזור לרוטציה". הקבוצה תמשיך את אימוניה בג'דיידה ובמהלך השבוע מקווים במועדון כי השזרוע יסתיים ועכו תתאמן לפחות אימון אחד באצטדיון לפני המשחק בשבת.


שחקני הפועל עכו. חלקם נתנו חומר למחשבה למאמן (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי